صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / مدال‌آور آسیایی کامپوند: فرصت حضور در تیم ملی نداشتم/ دنبال کارهای استخدامم هستم
مدال‌آور آسیایی کامپوند: فرصت حضور در تیم ملی نداشتم/ دنبال کارهای استخدامم هستم

مدال‌آور آسیایی کامپوند: فرصت حضور در تیم ملی نداشتم/ دنبال کارهای استخدامم هستم

دارنده مدال برنز میکس تیم کامپوند بازی‌های آسیایی جاکارتا درباره‌ی علت عدم حضورش در تیم ملی بعد از بازی‌های آسیایی گفت: با توجه به مصوبه دولت برای استخدام مدال‌آوران در یکی از ارگان‌های دولتی، در حال حاضر پیگیر کارهای استخدامی هستم و هنوز وضعیتم برای بازگشت به تیم ملی مشخص نیست.

فرشته قربانی

فرشته قربانی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور فعالی در تیروکمان نداشتید و چرا در انتخابی تیم ملی کامپوند شرکت نکردید، افزود: براساس مصوبه دولت که مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و جهانی می‌توانند در یکی از ارگان‌های دولتی استخدام شوند، بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا چون پیگیر کارهای استخدامی خود در یکی از ارگان‌های دولتی بودم و فرصتی برای شرکت در انتخابی و حضور در تیم ملی کامپوند نداشتم. بنابراین تصمیم گرفتم ابتدا کارهای استخدامی خود را به اتمام برسانم و سپس برای حضور دوباره در تیم ملی در انتخابی شرکت کنم. البته تمرینات خود را پیگیر می‌کنم تا از نظر رکوردی دچار افت نشوم.

دارنده مدال نقره ورد کاپ چین تایپه در سال ۲۰۱۷ پیرامون این پرسش که آیا در مسابقات جهانی هلند شرکت خواهید کرد یا خیر؟ اظهار کرد: فعلاً دنبال کارهای استخدامی خود هستم و هنوز وضعیتم برای بازگشت به تیم ملی مشخص نیست که در جهانی هلند حضور داشته باشم.

وی در پایان اضافه کرد: بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا چون تمریناتم را متوقف نکردم، رکوردم در تمرینات بالاست و دچار افت نشدم. به هر صورت اگر کارهای استخدامی به خوبی پیش برود، تلاش خواهم کرد دوباره به تیم ملی بازگردم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.