صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / باند دختر رزمی‌کار و همدستانش متلاشی شد
باند دختر رزمی‌کار و همدستانش متلاشی شد

باند دختر رزمی‌کار و همدستانش متلاشی شد

کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دختر رزمی‌کاری را که با تشکیل باند اقدام به سرقت از شهروندان کرده بودند، دستگیر کردند.

دستگیری زن

به گزارش کسب و کار نیوز، مدتی قبل شماری از شهروندان با ارائه شکایت‌هایی مشابه‌ای اعلام کردند که از سوی دختری که آشنا به فنون رزمی بوده، مورد سرقت قرار گرفته‌اند که با کسب این اطلاعات رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران و کارآگاه اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند که دختری پس از کرایه دربست خودروهای سواری در میانه مسیر با ضرب و شتم راننده اموال قیمتی داخل خودرو از جمله تلفن همراه، تبلت و پول نقد رانندگان را به سرقت برده و متواری شده است.

تحقیقات مأموران ادامه داشت تا اینکه در جریان آن مأموران به سرنخ‌هایی از این دختر دست پیدا کرده و متوجه شدند که پس از کرایه خودرو از سوی دختر جوان، دو مرد با خودرویی دیگر اقدام به تعقیب وی کرده و پس از سرقت از راننده و پیاده شدن از خودرو این دختر را فراری داده‌اند.

با کسب این اطلاعات و اخذ مجوز از مقام قضائی مأموران پلیس در عملیاتی این دختر و دو همدستش را دستگیر کردند که آنان در بازجویی‌هایی انجام شده در اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به بیش از ۳۰ فقره سرقت با همین شیوه اعتراف کرده و ادعا کردند که در چند هفته اخیر به طور متوسط چهار تا پنج سرقت در هفته انجام داده‌اند.

همچنین در ادامه رسیدگی به این پرونده چهار مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی شدند که با دستگیری آنان مشخص شد که این مالخران پس از خرید تبلت و تلفن همراه مسروقه از سارقان آنها قطعه قطعه کرده و قطعات آن را به فروش می‌رساندند و چندین مورد چک مسروقه را نیز در ناصرخسرو به فروش رسانده‌اند.

اعضای این باند پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.