چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / دانش‌آموزان به سمت سبک زندگی کارآفرینی سوق داده شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

دانش‌آموزان به سمت سبک زندگی کارآفرینی سوق داده شوند

مدیرکل تعاون، لرستان با تأکید بر سوق دادن دانش‌آموزان به سمت سبک زندگی کارآفرینی، اظهار کرد: یکی‌از مشکلات جامعه جویای کار ضعف مهارتی است که در این راستا مهارت‌آموزی، فرهنگ کار و کارآفرینی کارگشاست.

علی آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در مراسم افتتاح باشگاه کارآفرینان نوجوان استان لرستان با بیان این‌که ٨٠ نفر از دانش‌آموزان کمیته امداد امام و بنیاد شهید استان در این باشگاه عضو هستند، اظهارکرد: هدف از تشکیل این باشگاه تقویت نگرش کارآفرینی در نوجوانان است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایکنا، وی با بیان این‌که آینده کشور در دست دانش‌آموزان و دانشجویان امروز است، گفت: یکی‌از مشکلات ما در جامعه کنونی این است که نگرش به کار تخصصی و آن‌گونه که باید باشد نیست و اگر بتوانیم نیروهای متعهد، خوش‌فکر و خلاق پرورش دهیم آینده کشور تضمین خواهد شد.
آشتاب با تأکید بر این‌که یکی‌از مشکلات جامعه جویای کار ضعف مهارتی است چه در بین فارغ‌التحصیلان و چه دانش‌آموزان متوسطه، و مهارت‌آموزی، فرهنگ کار و کارآفرینی در این راستا کارگشاست، افزود: اعضای این باشگاه ۴٠ دانش‌آموز دختر و ۴٠ دانش‌آموز پسر بوده که بین سنین ١٢ تا ١٨ سال هستند و در این باشگاه آموزش‌های تخصصی به مدت یک سال و نیم سال ارائه می‌شود.

وی گفت: هدف بیشتر این است که ذهن، فکر و نگرش این دانش‌آموزان را به کارآفرینی گرایش دهیم و در پایان دوره ٨٠ کارآفرین تربیت کرده باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با تاکید بر این‌که باید دانش‌آموزان را به سمت سبک زندگی کارآفرینی سوق دهیم، افزود: برای تداوم و موفقیت طرح همکاری لازم و مستمر از سوی دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش نیاز است.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.