صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / توضیح ساری درباره نیمکت نشینی کپا و پیروزی برابر تاتنهام
توضیح ساری درباره نیمکت نشینی کپا و پیروزی برابر تاتنهام

توضیح ساری درباره نیمکت نشینی کپا و پیروزی برابر تاتنهام

سرمربی ایتالیایی چلسی بعد از پیروزی برابر تاتنهام به ستایش از شاگردانش پرداخت و درباره نیمکت نشینی کپا هم توضیح داد.

مائوریسیو ساری

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از BBC ، چلسی در حساس‌ترین بازی هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و توانست با دو گل به پیروزی برسد.

مائوریتسیو ساری در نشست خبری بعد از بازی گفت: مثل دیدار برابر منچستر سیتی بودم. متأسفانه در آن دیدار شرایط متفاوت بود اما امشب توانستیم بازی خوب را به نمایش گذاریم و به پیروزی هم برسیم.

سرمربی چلسی به ستایش از پدرو رودریگز پرداخت و گفت: پدرو بازیکن بسیار مهمی برای ما است. او گل نخست را به ثمر رساند و استارت پیروزی را زد. پدرو تلاش زیادی در میدان دارد. او در کارهای دفاعی هم شرکت می‌کند و توازن خاصی به تیم ما داده است.

ساری درباره نیمکت نشینی کپا و رابطه‌اش با بازیکنان چلسی گفت: من رابطه خوبی با بازیکنان تیمم دارم و مشکلی با آنها ندارم. کپا اشتباهی مرتکب شد و باید تاوان آن را هم پس بدهد اما باید بگویم که او در چلسی به کار خود ادامه خواهد داد البته باید به ستایش از کابایرو هم پرداخت. او دروازبان بسیار باتجربه ای است و کمک زیادی به ما خواهد کرد. او چه در زمین و چه بیرون آنها شخصیت بزرگی دارد. ما یک تیم هستیم و باید با اقتدار به کار خود ادامه دهیم.

انتهای پیام

 

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.