صفحه اصلی / استان ها / کردستان / افزایش ۳۴۵ درصد قاچاق سوخت در کردستان
افزایش ۳۴۵ درصد قاچاق سوخت در کردستان

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز کردستان اعلام کرد:

افزایش ۳۴۵ درصد قاچاق سوخت در کردستان

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان کردستان با اشاره به اینکه امسال 345 درصد قاچاق سوخت افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: قاچاق سوخت در سال گذشته 447 هزار و 388 لیتر بوده که در سال 97 به یک میلیون و 993 هزار و 526 لیتر رسیده است.

قاچاق سوخت

به گزارش کسب و کار نیوز، علی خداویسی در دهمین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان، اظهار کرد: آمار کشفیات قاچاق مشروبات الکلی در ۱۱ ماهه سال ۹۶، چهار میلیارد و ۳۱۹ میلیون و ۱۰ بطری و قوطی بوده که امسال به دو میلیارد و ۵۶۵ میلیون و ۸۳ بطری رسیده و نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه امسال ۲۳ درصد نخ سیگار قاچاق نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است، افزود: قاچاق لوازم آرایشی در سال گذشته پنج هزار و ۲۲۹ میلیون و ۶۵۴ قلم بوده که امسال ۷۵ درصد کاهش کرده و همچنین قاچاق دارو ۴۰ درصد کاهش یافته است.

خداویسی بیان کرد: در سال گذشته ۳۸ میلیون و ۶۹۰ کیلوگرم برنج قاچاق شده که نسبت به سال جاری ۷۱۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق چای، پارچه، احشام و لوازم خانگی در سال جاری طبق آمار افزایش پیدا کرده و همچنین تعداد کل پرونده های متشکله، متهم دستگیر شده و وسایل نقلیه توقیفی امسال کاهش پیدا کرده است.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.