صفحه اصلی / استان ها / قم / کلاهبردار ۱۰۰ میلیارد تومانی از ۱۴۰۰ نفر در قم

کلاهبردار ۱۰۰ میلیارد تومانی از ۱۴۰۰ نفر در قم

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای خبر داد و گفت: متهم از 1400 نفر حدود 100 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود.

کلاهبرداری

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس قم، سردار عبدالرضا آقاخانی در رابطه با این خبر عنوان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تبلیغات گسترده و فعالیت یک شرکت ساخت و ساز در قم، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، مدیر پروژه از سال ۹۰ با تاسیس دفتری مجلل و استفاده از خودروهای گران قیمت و ظاهری فریبنده اقدام به تبلیغات گسترده، ثبت نام و پیش فروش آپارتمان کرده که با گذشت ۷ سال هنوز در حال ساخت و اتمام آپارتمان های ۱۳۰ واحدی بوده است.

سردار آقاخانی تصریح کرد: نتیجه استعلام از مبادی مربوطه نشان می داد این پروژه فاقد هرگونه مجوز یا پروانه ساخت از شهرداری بوده ضمن این که مدیر پروژه دائماً به یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس تردد دارد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در ادامه پس از هماهنگی قضائی دفتر این شرکت، پلمب و جهت جلوگیری از فرار متهم با حکم قضائی نامبرده ممنوع الخروج  و نهایتا دستگیر و تحقیقات از وی آغاز شد.

سردار آقاخانی گفت: متهم طی تحقیقات صورت گرفته اذعان کرد ۱۳۰ واحد این پروژه را به ۱۴۰۰ نفر پیش فروش و از هر خریدار مبالغی بین ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومان و در مجموع حدود ۱۰۰ میلیارد تومان دریافت کرده که نهایتاً نامبرده با تفهیم اتهام و قرار قانونی ۲۰۰ میلیارد تومانی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که تعداد زیادی از شکات شناسایی و طی تماس تلفنی جهت طرح شکایت در حال معرفی به دادسرا هستند، تاکید کرد: متاسفانه در شرایط اقتصادی، شهروندان بدون بررسی به سمت اینگونه فعالیت های تجاری روی آورده و همین امر زمینه ساز کلاهبرداری گسترده را فراهم می کند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.