صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / چرا سوارس به جای مسی ضربه پنالتی را زد؟
چرا سوارس به جای مسی ضربه پنالتی را زد؟

چرا سوارس به جای مسی ضربه پنالتی را زد؟

مهاجم بارسلونا به تصمیم لیونل مسی ضربه پنالتی را در دیدار برابر رئاد مادرید زد.

لوییس سوارس

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از آس، لوئیس سوارس قهرمان ال کلاسیکو در برگشت مرحله نیمه نهایی کوما دل ری در پایان بازی خوشحال بود. مهاجم بارسلونا پس از هت تریک در اواخر اکتبر، دوباره با دو گلی که برابر رئال مادرید به ثمر رساند تعیین کننده ظاهر شد. بازیکن اروگوئه ای پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل مادرید که با صعود به فینال کوپا دل ری همراه شد به خبرنگاران گفت: می‌دانستیم در سانتیاگو برنابئو بازی کردن سخت است اما توانستیم پیروز میدان شویم و دوباره فرصت پیدا کنیم در یک فینال زیبای دیگر حضور داشته باشیم.

سوارس در ادامه اظهار کرد: باید در بهترین تیم جهان در بهترین سطح خود بود. این دیدار نشان داد بارسا در چه شرایطی قرار دارد. با وجود این که برخی از مردم می‌گویند کوپا دل ری اهمیتی ندارد اما ما نشان دادیم که همیشه خواهان فتح همه جام‌ها هستیم.

مهاجم اروگوئه ای گل دومش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او در حالی این ضربه را زد که لیونل مسی در زمین حضور داشت و می‌توانست با باز کردن دروازه مادرید برای نخستین بار برابر این تیم در کوپا دل ری گلزنی کند. سوارس در این باره گفت: زمانی که مسی از من خواست ضربه پنالتی را بزنم تصمیم گرفتم این کار را انجام بدهم. این لحظه‌ای بود که چنین تصمیمی گرفتم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.