صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / پیکه: بارسلونا تنها مسی نیست
پیکه: بارسلونا تنها مسی نیست

پیکه: بارسلونا تنها مسی نیست

مدافع آبی اناری‌ها بعد از پیروزی برابر رئال مادرید اظهار نظر جالبی بر زبان آورد.

جرارد پیکه و والورده

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مارکا، بارسلونا در دیدار برگشت جام حذفی اسپانیا توانست با سه گل رئال مادرید را شکست دهد تا به فینال جام حذفی راه پیدا کند.

جرارد پیکه بعد از بازی گفت: از کمتر از اشتباهات کمک داور ویدئویی سخن به میان آوریم و بیشتر درباره زندان سیاسی در اسپانیا سخن بگویم بهتر است. خوشحالم که به پیروزی دست پیدا کردیم. شنبه برابر سویا به پیروزی رسیدیم و امشب هم رئال را شکست دادیم و این نشان می‌دهد که وضعیت ما خوب است.

او ادامه داد: شنبه هم دیدار بسیار حساسی پیش رو داریم. اگر برابر رئال تن به شکست دهیم فاصله در صدر به ۶ امتیاز کاهش پیدا می‌کند و به همین خاطر باید پیروز بازی شنبه هم شویم. در برنابئو توانسته ایم نتایج بسیار خوبی به دست آوریم با این حال فرصت زیادی درباره خوشحالی از این سه گل نداریم و باید هر چه سریع‌تر آن را فراموش کرد.

پیکه درباره اینکه آیا صدای اعتراض هواداران رئال را شنید، گفت: همه تمرکز من روی بازی بود و اصلاً شعاری نشنیدم. بازی لذت بخش بود. می‌خواهیم در دیدار فینال هم به پیروزی برسیم.

او در پایان گفت: بارسلونا تنها در مسی خلاصه نمی‌شود. مسی بهترین بازیکن تاریخ است اما تیم ما خوب بازی می‌کند و به همین خاطر پیروز می شویم. با وجود آنکه شب مسی نبود با این حال مدافعان رئال را به هم می‌ریخت.

انتهای پیام
 

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.