صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / مخالفت شدید پدیده با تعویق بازی مقابل ذوب آهن به دلیل لیگ قهرمانان آسیا
مخالفت شدید پدیده با تعویق بازی مقابل ذوب آهن به دلیل لیگ قهرمانان آسیا

مخالفت شدید پدیده با تعویق بازی مقابل ذوب آهن به دلیل لیگ قهرمانان آسیا

مدیر عامل باشگاه پدیده شهر خودرو گفت: نمی‌دانیم در سازمان لیگ چه می‌گذرد اما برداشت می‌کنیم قصد تضعیف برخی از تیم‌ها را دارند.

جواد وطن‌خواه

به گزارش کسب و کار نیوز، جواد وطنخواه در رابطه با مباحث مطرح شده درباره تعویق بازی پدیده شهر خودرو و ذوب‌آهن در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: اگر سازمان لیگ قصد دارد تا شرایطی را ایجاد کند تا تیم ما نتواند نتیجه‌گیری خوب خود را ادامه دهد، بهتر است به صراحت این موضوع را اعلام کند نه اینکه با مطرح کردن تعویق بازی‌ها در رسانه‌ها و به طور غیر رسمی به آن دامن بزند.

وی افزود: چه طور ممکن است سازمان لیگ قبل از برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر برنامه بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا را دنبال نکند و بدون توجه به آن برنامه‌ریزی کند. مگر می‌شود تمام تعویق بازی‌ها آن هم در شرایط حساس لیگ برتر برای تیم پدیده شهر خودرو رقم بخورد.

مدیرعامل باشگاه پدیده شهر خودرو ادامه داد: در نیم فصل اول و در شرایط آرمانی که تیم ما قرار داشت به یکباره بازی با استقلال را به تعویق انداختند. آن زمان هر چقدر به این در و آن در زدیم فایده‌ای نداشت و هر چقدر گفتیم که حق قانونی تیم ما می‌باشد که با تعویق بازی مخالفت کنیم اما توجهی نکردند و کار خودشان را انجام دادند.

وی اظهار کرد: شرایط را تا آنجا پیش بردند که در هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم بازی‌های تیم ما را فشرده‌تر از سایر تیم‌ها برگزار کردند و به یکباره اعلام کردند که باید در جام حذفی هم مقابل پرسپولیس قرار بگیریم آن هم در فرصتی یک هفته‌ای که باید ۳ مسابقه سنگین را برگزار می‌کردیم.

وطنخواه افزود: در بازی مقابل سپید رود هم که اول با تعویق یک روزه آن موافقت کردند بعد به صورت خودجوش اعلام کردند که نمی‌شود برنامه لیگ را تغییر دهیم چرا که مسابقات بهم می‌ریزد! در آن سو اما تیم‌های دیگر هر طور که خواستند درخواست تعویق بازی‌هایشان را دادند و سازمان لیگ با آن موافقت کرد!

وی ادامه داد: حالا هم که اعلام کرده‌اند بازی ما مقابل ذوب آهن در هفته بیست و یکم را قصد دارند به تعویق بیاندازند. خب این شرایط چه چیزی را ثابت می‌کند جز اینکه قصد دارند به تیم ما ضربه بزنند.

وطنخواه گفت: با تمام احترامی که برای تیم ذوب آهن قائل هستیم و برای آنها در جام باشگاه‌های آسیا آرزوی موفقیت می‌کنیم اما باید به صراحت اعلام کنیم که به هیچ وجه با تعویق بازی مقابل این تیم موافقت نمی‌کنیم.

سازمان لیگ اگر برنامه‌ریزی می‌کند باید پای آن بایستد و طبق برنامه اعلام شده بازی‌ها را برگزار کند. مگر تیم داری و نگه داشتن تیم در شرایط ایده آل به همین راحتی است که بخواهند هر وقت دلشان خواست بازی‌های را تعویق بیاندازند و هر وقت دوست نداشتند با آن مخالفت کنند.

وی ادامه داد: کادر فنی ما بر اساس برنامه مسابقات، برنامه‌ریزی کرده است و نمی‌شود که این هفته مقابل پیکان بازی کنیم بعد از ۱۵ روز به مصاف تراکتور سازی برویم. ما در هفته بیست و یکم یعنی ۱۶ اسفند آماده میزبانی از ذوب آهن هستیم و اگر سازمان لیگ در برنامه‌ریزی مسابقات اشتباه کرده بهتر است پای اشتباه خود بایستند و برای جبران آن به تیم ما ضربه نزنند.

وطنخواه اظهار کرد: در برخی رسانه‌ها از قول سازمان لیگ عنوان کرده‌اند اگر بازی را به تعویق بیاندازند این مسابقه را در ۵ فروردین برگزار می‌کنند. این صحبت‌ها واقعاً جای تأمل دارد. مگر می‌شود همه تیم‌ها از ۲۵ اسفند تا ۹ فروردین بازی نداشته باشند بعد در اوج تعطیلات نوروز که اغلب مردم به مسافرت می‌روند، برای ما دو بازی داخل خانه برگزار نمایند تا نتوانیم از شرایط میزبانی به خوبی استفاده کنیم. چه طور ممکن است ما در فاصله ۱۵ روز ۳ مسابقه سنگین را برگزار کنیم! آن هم در هفته‌هایی که بازی‌های لیگ به اوج حساسیت می‌رسد و تیم‌های دیگر با استراحت بیشتری فرصت انجام مسابقات خود را دارند.

مدیرعامل باشگاه پدیده شهر خودرو اظهار کرد: سازمان لیگ اگر تعویق در بازی‌ها را انجام دهد مشخص است که بین تیم‌ها تبیض قائل است و معلوم نیست در آنجا چه می‌گذرد. جواب هواداران، کادر فنی و بازیکنان را ما چه طور می‌خواهند بدهند آن هم تیمی که در این فصل با انواع و اقسام مسائل روبرویش کردند اما توانسته حالا در بین بالانشینان جدول قرار بگیرد و گویا از این موضوع عده‌ای ناراحت هستند و قصد تضعیف تیم ما را دارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.