صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / عرب: بازیکنان دغدغه مالی ندارند/ مشکل بلیت‌فروشی حل می‌شود

عرب: بازیکنان دغدغه مالی ندارند/ مشکل بلیت‌فروشی حل می‌شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ظرف سه، چهار روز آینده درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت می‌کنیم.

ایرج عرب

به گزارش کسب و کار نیوز، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از پیروزی سرخپوشان مقابل صنعت نفت درباره این بازی و عملکرد داور مسابقه گفت: خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم. مسائل داوری هم فنی است و من هم هیچ‌گاه درباره‌اش صحبت نمی‌کنم.

او درباره تمدید قرارداد بشار رسن نیز بیان کرد: قرارداد بشار دو ساله تمدید شده و او با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین درباره مصاف با پاختاکور ازبکستان عنوان کرد: شرایط تیم برای این بازی خوب است و منسجم‌تر هم می‌شود. بحث بلیت فروشی برای این بازی نیز نیازمند راهکاری است تا هواداران به عنوان صاحبان اصلی باشگاه در آرامش کامل باشند و از طرفی هم باشگاه درآمدزایی خودش را داشته باشد. کارت هواداری که صادر شود خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

عرب در پاسخ به پرسشی درباره مطالبات بازیکنان توضیح داد: بازیکنان دغدغه مالی ندارند و در سه چهار روز آینده هم چند درصد از قراردادشان را پرداخت می‌کنیم.

او درباره اینکه گفته می‌شود قرار است تاریخ بازی با نساجی به ۵ فروردین تغییر کند، گفت: جلسه‌ای با آقایان بهاروند و فتاحی داشتیم و آن‌ها گفتند به زودی درباره این موضوع تصمیم‌گیری می‌کنند اما هنوز چیزی به ما اعلام نکرده‌اند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب اعضای هیأت مدیره باشگاه هم به خبرنگاران گفت: از روابط عمومی وزارت ورزش بپرسید. آن‌ها دقیق‌تر پاسخ می‌دهند.

عرب همچنین درباره تفاوت برند لباس بیرانوند با لباس تیم تصریح کرد: لباس بیرانوند متفاوت نیست. در هر حال همه بازیکنان باید لباس اسپانسر را بپوشند. اگر هم تفاوتی وجود دارد باید تغییر کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.