صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سولاری: شکست دردناکی بود
سولاری: شکست دردناکی بود

سولاری: شکست دردناکی بود

سرمربی رئال مادرید شکست برابر بارسلونا را دردناک عنوان کرد.

سانتیاگو سولاری

به گزارش کسب و کار نیوز، رئال مادرید چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری با سه گل مغلوب بارسلونا شد و از صعود به فینال باز ماند. سانتیاگو سولاری پس از بازی گفت: در فوتبال گل و انسجام تأثیر گذار است که تیم حریف این ویژگی‌ها را داشت. ما موقعیت گل داشتیم و برای حضور در فینال باید آن‌ها را تبدیل به گل می‌کردیم. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما گلی به ثمر نرساندیم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه افزود: سعی خواهیم کرد در بازی‌های بعدی به گل برسیم.

سرمربی آرژانتینی درباره عملکرد تیمش در نیمه اول اظهار کرد: باید به روندی که ما را به پیروزی می‌رساند ادامه دهیم. نظم، خلاقیت و… که در این بازی نشان دادیم را به همراه گلزنی در دیدارهای بعدی مان هم داشته باشیم‌. با سر بلند حذف شدیم. با ناراحتی به خانه نمی‌رویم. با وجود تمام انرژی که گذاشتیم و غلبه بر بازی نتیجه برایمان دردناک است.

رئال مادرید شنبه باید دوباره به مصاف بارسلونا برود. این بار ال کلاسیکو در لالیگا برگزار خواهد شد. سولاری در این رابطه گفت: اکنون باید استراحت کنیم. برای صحبت درباره ال کلاسیکو فرصت هست.

سرمربی رئال مادرید درباره وینیسیوس و رگیلون گفت: آن‌ها نمایش خوبی داشتتد. وینیسیوس تا پایان جنگید. او جوان است و فرصت زیادی برای با تجربه شدن دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.