صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / آمریکا درخواست ونزوئلا برای مذاکره مادورو و ترامپ را رد کرد
آمریکا درخواست ونزوئلا برای مذاکره مادورو و ترامپ را رد کرد

آمریکا درخواست ونزوئلا برای مذاکره مادورو و ترامپ را رد کرد

نماینده دائم آمریکا در کنفرانس خلع تسلیحات در ژنو درخواست وزیر امور خارجه ونزوئلا برای مذاکره را رد کرد.

رابرت وود

به گزارش کسب و کار نیوز، رابرت وود، نماینده دائم آمریکا در کنفرانس خلع تسلیحات در ژنو در کنفرانسی خبری گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا آماده می‌شود تا با رئیس جمهوری “به حق” ونزوئلا که خوآن گوآیدو است، دیدار کند.

رابرت وود با مطرح کردن یک سری اتهامات علیه نیکولاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا گفت: رئیس جمهوری مشروع این کشور خوآن گوآیدو رهبر اپوزیسیون ونزوئلاست.

وی گفت: اگر اتفاقی برای گوآیدو بیفتد مادورو مسؤول آن خواهد بود و واشنگتن دولت مادورو را غیرقابل قبول می‌داند و آن را به رسمیت نخواهد شناخت.

بر اساس گزارش خبرگزاری آناتولی، اوایل روز چهارشنبه خورخه آریزا وزیر امور خارجه ونزوئلا به رؤسای جمهوری آمریکا و ونزوئلا اشاره کرده و گفت: چرا آنها نباید با یکدیگر دیدار کنند و به یک تفاهم مشترک برسند و اختلافات‌شان را حل کنند؟

رابرت وود درباره وضعیت در جنوب آسیا گفت: واشنگتن نسبت به تشدید تنش‌ها میان هند و پاکستان بسیار نگران است و با دقت این وضعیت را زیر نظر دارد.

وی افزود: آنها در حال حاضر در جنگ نیستند. آنها روابط بسیار سخت و دشواری با یکدیگر دارند. مساله مهم تلاش برای کاهش تنش‌هاست. این چیزی است که کشورهای منطقه و کل جهان برای آن تلاش می‌کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.