صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / گتوزو: تساوی با لاتزیو بازگشت به عقب بود
گتوزو: تساوی با لاتزیو بازگشت به عقب بود

گتوزو: تساوی با لاتزیو بازگشت به عقب بود

سرمربی میلان از تساوی برابر لاتزیو در جام حذفی راضی نیست.

جنارو گتوزو

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از رأی اسپورت، میلان در دیدار رفت برابر لاتزیو در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا که در ورزشگاه المپیکو برگزار شد به تساوی بدون گل دست یافت تا کار به دیدار برگشت کشیده شود.

گتوزو در نشست خبری بعد از بازی گفت: از نظر کیفی نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش گذاریم و این تساوی نوعی بازگشت به عقب بود چرا که در دیدارهای قبلی خود بسیار خوب کار کرده بودیم اما در این دیدار انتظارات را برآورده نکردیم.

او ادامه داد: لاتزیو از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. آن‌ها همیشه با ۵ تا ۶ بازیکن حمله می‌کنند اما ما تمرکز خوبی داشتیم و توانستیم که حملات حریف را خنثی کنیم هر چند که اشتباهات بدی هم داشتیم. نتوانستیم فرصت گلزنی برای پیاتک فراهم کنیم. من این را قبول ندارم که لاتزیو در شرایط خوبی قرار ندارد بلکه برعکس آن‌ها بسیار خوب هم هستند. لاتزیو با آرامشی که دارد هر تیمی را اذیت خواهد کرد.

میلان در ۹ دیدار اخیر خود تن به شکست نداده است. گتوزو در این باره گفت: این نتایج خوب ما تنها به خاطر کیفیت بالای بازیکنان است. خوش شانس هستم که چنین بازیکنان باانگیزه و جوانی را در اختیار دارم. من به تیمم ایمان دارم و نهایت تمرکزم را به کار می‌گیرم تا نتایج بهتری کسب کنیم البته باید بازهم تاکید کنم که می‌توانستیم نتیجه بهتری در این دیدار به دست آوریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.