صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / چالش جدید مسی
چالش جدید مسی

چالش جدید مسی

مهاجم بارسلونا امشب فرصت دارد برای نخستین بار دروازه رئال مادرید را در کوپا دل ری باز کند.

لیونل مسی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از موندو دپورتیوو، لیونل مسی افتخارات فوق العادهای دارد. هیچ عنوان و رقابت باشگاهی نبوده است که در برابر مهاجم بارسلونا مقاومت کرده باشد. ستاره آرژانتینی در این مسیر موفق هنوز چند چالش پیش رو دارد و امروز با یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها مواجه می‌شود. مسی می‌تواند در کوپا دل ری دروازه رئال مادرید را باز کند. مهاجم آرژانتینی هفت بار در این رقابت‌ها برابر سفیدپوشان بازی کرده است (دو بازی رفت و برگشت در یک چهارم و نیمه نهایی، یک بازی رفت نیمه نهایی در این دوره و دو فینال) با این حال هرگز نتوانسته است دروازه تیم مادریدی را باز کند.

در سال ۲۰۱۳ سفیدپوشان با هدایت ژوزه مورینیو توانستند بارسای تیته ویلانوا را در نیمه نهایی شکست دهند. یک سال قبل از آن بارسا توانست از مرحله یک چهارم صعود کند. سپس آبی اناری‌ها در دو فینال با مادرید رو به رو شدند (۲۰۱۱ و ۲۰۱۴) که با شکست‌شان به پایان رسید.

مسی در رقابت‌های دیگر بارها دروازه مادرید را باز کرده اما هنوز در کوپا این اتفاق نیفتاده است. او چهلمین ال کلاسیکواش را امشب تجربه می‌کند و در فاصله دو قدمی ژاوی ارناندس قرار می‌گیرد. هم‌چنین ستاره آرژانتینی می‌تواند رکورد پیروزی برابر سفیدپوشان را بشکند. در صورت پیروزی بارسا مسی مانند سرخیو بوسکتس نهمین فینالش را در کوپا تجربه می‌کند. او در این زمینه با برند شوستر و گاینسا برابر می‌شود.

بارسلونا امشب ساعت ۲۳:۳۰ در سانتیاگو برنابئو دیدار برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری را برابر رئال مادرید برگزار می‌کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.