صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / تارتار: اهل بیانیه دادن نیستیم و نمی‌خواهیم شلوغ‌کاری کنیم

تارتار: اهل بیانیه دادن نیستیم و نمی‌خواهیم شلوغ‌کاری کنیم

سرمربی پارس جنوبی جم می‌گوید در دو سال گذشته هیچ تیمی به اندازه پارس جنوبی جم از داوری ضربه نخورده است.

مهدی تارتار

به گزارش کسب و کار نیوز، مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر سایپا در هفته بیستم لیگ‌برتر اظهار کرد: سایپا تیم با شخصیتی است و برای بازی‌های آسیایی بسته شده بود. کار سختی داریم و بارندگی امروز کار را سخت می‌کند چون تیم دایی فیزیک خوبی دارد. با شکست هفته قبل، به بردن سایپا محکوم هستیم چون باید در بازی‌های خانگی باید تمام امتیازهای لازم را به دست آوریم. تمام تیم‌ها تدارک ویژه‌ای برای نیم‌فصل دوم دیده‌اند و کار در نیم‌فصل دوم سخت است. هیچ بازی‌ای از قبل قابل پیش بینی نیست. امیدوارم با یک بازی هدفمند بتوانیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم.

او ادامه داد: آقای دایی استاد ماست. در سال‌های قبل با تیم داماش و راه‌آهن تجربه شکست علی دایی را دارم اما به هر حال علی دایی استاد و بزرگ ماست و من چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفتم. شاید هیچ وقت دوست نداشتم روبرو ایشان قرار بگیرم اما این شغل ماست و ما باید برای بازی فردا تمام تلاش خود را بگذاریم و دوست داریم در این شرایط هواداران از ما مثل گذشته حمایت‌های خود را انجام دهند.

تارتار افزود: محروم نداریم اما محمد ستاری مصدوم است. چند بازیکن دیگر مصدومیت جزئی دارند که امیدوارم هر چه سریع‌تر برطرف شود.

سرمربی پارس جنوبی جم در ادامه اظهار کرد: سایپا روی ضربات ایستگاهی برنامه دارد و خیلی از گل‌هایشان را از ضربات ایستگاهی به ثمر رساندند. ما هم در طول هفته روی نقاط قوت سایپا کار کرده‌ایم. ان‌شاءالله بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

مهدی تارتار در پایان گفت: ما اهل بیانیه دادن نیستیم و نمی‌خواهیم شلوغ‌کاری کنیم. در کشور ما هرکسی شلوغ کاری کند از ناحیه داوری منفعت می‌برد. من از کمیته داوران و آقای اصفهانیان می‌خواهم برخورد شود و به همین راحتی بیانیه صادر نشود. در این دو سال گذشته هیچ تیمی به اندازه ما از داوری ضربه نخورده است ولی برای داوران احترام زیادی قائلیم و می‌دانیم عمدی در کار نیست. نباید از فرهنگ بالای هوادران ما سوءاستفاده شود. ما نمی‌خواهیم داور را زیر فشار بگذاریم. فکر می‌کنم پیام حیدری از پس این بازی خوب برمی‌آید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.