صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / اعطای بسته حمایتی نوروزی به مددجویان به محض تامین اعتبار
اعطای بسته حمایتی نوروزی به مددجویان به محض تامین اعتبار

اعطای بسته حمایتی نوروزی به مددجویان به محض تامین اعتبار

وزیر رفاه درباره توزیع یک بسته حمایتی دیگر برای مددجویان بهزیستی با توجه به اظهارات رئیس سازمان بهزیستی گفت: دستور رئیس جمهور برای این موضوع ابلاغ شده و تامین منابع باید با توجه به مقتضیات مالی سازمان برنامه انجام شود. به محض تامین منابع فورا توزیع میکنیم و تلاش می‌کنیم تا آخر سال انجام شود.

شریعتمداری در دولت

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد شریعتمداری در حاشیه نشست هم‌اندیشی مشاور امور زنان و خانواده و بانوان مدیرکل ستادی و سازمان های تابعه با وزیر رفاه که در وزارت رفاه برگزار شد، درباره افزایش حداقل حقوق و دستمزد کارگران گفت: همه اجزای این سه ضلع نظراتی درباره نحوه تعیین فاصله حداقل سبد معیشتی با حداقل دستمزد دارند و ما به همه نظرات احترام میگذاریم ولی مرجع تصمیم گیر نهایی شورای عالی کار است.

وی افزود: قبلا کمیته‌ای معین شده و در کلیات تفاهم است که ارتباط منطقی بین حداقل دستمزد و میزان حداقل سبد معیشتی خانوار به وجود بیاوریم و البته تلاش می کنیم آن هدف را در زمانبندی های معین و بازه سه تا پنج ساله محقق کنیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم ارتباطی منطقی بین حداقل دستمزد با نرخ تورم بوجود بیاوریم و یک جزء ثابتی را معین کنیم در افزایش دستمزدها که این فاصله را تا حدودی منطقی تر کند. اینها کلیات مورد تفاهم است اما درباره میزان آن، حتما باید مباحث کارشناسی ادامه پیدا کند و امیدواریم به دقایق آخر و یا به درازا کشانده نشود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«نبض» زندگی «معلولان» کُند می‌زند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،«قانون حمایت از حقوق معلولان» مصوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.