صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / واکنش تند شمسایی: ملی‌پوشان فوتسال بانوان خیانت کرده‌اند اگر…
واکنش تند شمسایی: ملی‌پوشان فوتسال بانوان خیانت کرده‌اند اگر…

درپی عدم حضور برخی بازیکنان دعوت شده در اردوی تیم ملی

واکنش تند شمسایی: ملی‌پوشان فوتسال بانوان خیانت کرده‌اند اگر…

عضو کمیته فنی فوتسال بانوان در مورد عدم حضور برخی از بازیکنان دعوتی به اردوی تیم ملی در تمرینات این تیم گفت: اگر به دلیل غیر از خستگی در اردو شرکت نکرده باشند به معنی خیانت و پشت کردن به آرمان‌های ملی است.

وحید شمسایی

به گزارش کسب و کار نیوز گفت: این بازیکنان از ارزش‌های تیم ملی‌مان هستند و فکر نمی‌کنم تا این حد غیر حرفه‌ای باشند که تصمیم نادرستی بگیرند و آینده خود را به خط بیندازند. من هم فکر می‌کنم به خط خستگی بوده و فرصتی برای استراحت خواستند. مثل روزهایی که تیمی قهرمان می‌شود و همه ایران به آنها می‌بالند امروز نیز بازیکن عزیز باید بدانند جایگاه خود را از کجا آوردند. این نظر شخصی من است امیدوارم بدانیم جایگاه و پیراهن ملی چقدر مقدس است و نمی‌توان آن را با چیزی عوض کرد. اگر واقعاً به دلیلی غیر از خستگی در تمرین حاضر نشده باشند این نشان پشت کردن و خیانت به آرمان‌های ملی و کشور است.

او در واکنش به صحبت‌های یاری بیان کرد: برای تعیین کادر نی تیم فوتسال بانوان با دیگر اعضای کمیته فنی و خانم صوفی زاده به عنوان نماینده بانوان جلسه کمیته فنی را برگزار کردیم. قرار شد دو بانوی محترمی که نتایج قابل توجهی در لیگ گرفتند به عنوان مربی انتخاب شوند و یک مرد هم به عنوان مدیر فنی در کنار تیم قرار بگیرد. هیچ گاه نباید زحمات شهرزاد مظفر برای فوتسال بانوان را فراموش کنیم اما نباید نقش تعیین کننده علی صانعی را نادیده بگیرم. به گواه بازیکنان تیم علی صانعی تأثیر زیادی در قهرمانی و موفقیت تیم ملی داشت. یا زمانی که آقای شمس در کنار تیم بود در کیفیت کار آنها اثر گذاشت.

شمسایی در این مورد افزود: باید قبول کنیم که فوتسال بانوان قهرمان آسیا است. ممکن است در برخی روزها رسیدن به سکو راحت باشد اما نگه داشتن این سکو سخت است. وقتی بانوان در آسیا به عنوان قهرمان دیده می‌شود این کار را سخت‌تر می‌کنم. اما باید قبول کنیم که فوتسال بانوان نسبت به آقایان از نظر فنی خیلی عقب‌تر است. ما به کشورمان کمک می‌کنیم و اگر به عنوان کمیته فنی تصمیمی می‌گیریم برای ماهیت پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

او در ادامه بیان کرد: خانم یاری نظر شخصی‌شان را دادند که قابل احترام است و در این مورد کمیته فنی تصمیم‌گیری می‌کند و چیزی که به سربلندی فوتسال و کشور کمک کند را انجام می‌دهد. باید بگویم فوتسال مهم است نه کسانی که در این رشته کار می‌کنند. رشته برایمان اولویت دارد. همیشه می‌گویند فوتسال بانوان، نه فلان مربی یا بازیکن. پرچم مقدس جمهوری اسلامی و اعتبار بانوان مهم است و حالا هر کسی می‌تواند به تیم کمک کند دستش را می‌گیریم.

شمسایی در پاسخ به این سوال که آیا کمیته فنی هنوز درباره همکاری یا عدم همکاری با شهناز یاری تصمیم‌گیری نکرده است؟ گفت: کمیته فنی جلسه برگزار می‌کند و تصمیم لازم را می‌گیرد. بالاخره هر کسی تیم ملی‌اش را دوست داشته باشد، کمک می‌کند. همیشه از بانوان‌مان تشکر می‌کنم که با سختی‌های بسیار زیاد برای اعتلای نام کشورمان تلاش می‌کنند. ما هم حامی بانوان هستیم و باید به صورت عملی تلاش کنیم. اینکه چه اتفاقی در این رابطه می‌افتد باید در جلسه کمیته فنی بررسی و نتیجه مشخص شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.