صفحه اصلی / اقتصادی / صنعت و معدن / نظارت ها بر توزیع افزایش می یابد
نظارت ها بر توزیع افزایش می یابد

وزیر صمت

نظارت ها بر توزیع افزایش می یابد

وزیر صمت از افزایش نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و تمامی کالاهایی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده‌اند، خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، وزیر صمت از افزایش نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و تمامی کالاهایی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده‌اند، خبر داد.

رضا رحمانی صبح امروز (سه شنبه) و در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار، گفت: جلسه کارگروه تنظیم بازار هر هفته و به طور مرتب با حضور وزرای مربوط و دستگاه های عضو برگزار می شود و امروز هم میزبان مسئولین قوه قضاییه از جمله دادستان کل کشور، وزیر دادگستری و دادستان تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن روزهای پایانی سال، گزارشی از عملکرد تنظیم بازار به ویژه درباره کالاهای اساسی، ذخیره سازی ها و اقدامات انجام شده درباره اقلام پُر مصرف ارائه شد. جلسه امروز، جلسه ای تعاملی و برای کنترل گرانی بود.

رحمانی ادامه داد: نظارت و کنترل هایی هم از سوی سازمان حمایت و اصناف پیش بینی شده و در برخی موارد نیز دادستانی ها وارد شده اند. وزیر صنعت خاطرنشان کرد که اتحادیه ها و اصناف نیز بر عرضه محصولات و کالاها در کف بازار نظارت خواهند داشت.

وی تصریح کرد که هدف اصلی این است که نظارت بیشتری بر توزیع کالاهای وارد شده با ارز دولتی داشته باشیم و تلاش می کنیم تا این کالاها به دست مصرف کننده واقعی و با قیمت معقول برسد.

همچنین مطالعه کنید:

۳۸۰ هزار مجوز کسب و کار، الکترونیکی شد/ اعلام فهرست دستگاه‌ها در تبدیل مجوزهای کاغذی

به گزارش کسب و کار نیوز ، در میان دستگاه‌هایی که بیشترین تبدیل مجوز کاغذی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.