صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مانچینی: یووه می‌تواند هر نتیجه‌ای را رقم بزند
مانچینی: یووه می‌تواند هر نتیجه‌ای را رقم بزند

مانچینی: یووه می‌تواند هر نتیجه‌ای را رقم بزند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا براین باور است که یووه توانایی جبران شکست برابر اتلتیکو مادرید را دارد. او از عملکرد رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا راضی نیست.

روبرتو مانچینی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از مدیاست، یوونتوس در دیدار رفت برابر اتلتیکو مادرید با دو گل تن به شکست داده و کار این تیم برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت شده است.

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا درباره وضعیت یووه گفت: یوونتوس نشان داده که توان خلق هر نتیجه‌ای را دارد. این تیم فصل قبل توانست در برنابئو سه گل به رئال مادرید بزند. بنابرین آن‌ها ناامید نیستند.

او درباره رونالدو گفت: رونالدو در فصل نخست حضورش در یوونتوس عملکرد بسیار خوبی در سری A داشته است. بازی کردن در سری A آن هم در فصل نخست برای هر بازیکنی سخت است اما رونالدو بسیار باکیفیت نشان داده است البته او در لیگ قهرمانان اروپا خوب نبود و نتوانست برابر اتلتیکو مادرید عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

مانچینی درباره وضعیت ایکاردی در اینتر گفت: من زمانی که در اینتر بودم با این بازیکن مشکلی نداشتم و همه چیز خوب بود. ایکاردی بازیکن مهمی در تاریخ این تیم است و من بازوبند کاپیتانی را به او دادم.

سرمربی پیشین اینتر درباره وضعیت میلان هم گفت: میلان برای بازگشت به بهترین روزهای خود به زمان نیاز دارد. گتوزو نشان داده که فوتبال را به خوبی می‌فهمد. دوناروما بعد از مشکلاتی که فصل قبل داشت الان آرام شده است و این باعث شده تا بهتر ظاهر شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.