صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / تذکر نیکزادی پناه در مورد کشاورزان استان کرمان
تذکر نیکزادی پناه در مورد کشاورزان استان کرمان

تذکر نیکزادی پناه در مورد کشاورزان استان کرمان

یک عضو کمیسیون کشاورزی با اشاره به مشکلات کشاورزان شرق استان کرمان تاکید کرد: منطقه شرق استان کرمان بیش از ۲۳ سال است که خشکسالی‌های مداومی را تجربه می‌کند اما هیچ توجهی به این قشر عزیز نمی‌شود.

حبیب الله نیکزادی پناه

به گزارش کسب و کار نیوز، حبیب الله نیکزادی پناه نماینده مردم بم در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: تذکر من به دولت و تیم اقتصادی دولت است. آنها باید توجه خاصی به مناطق محروم داشته باشند. متأسفانه در بودجه نویسی شاهد مشکلات عدیده نقاط دورافتاده هستیم. خواهش من این است که ریاست محترم مجلس توجهی به مناطق محروم داشته باشد تا حداقل بتوانیم حد وسط یا میانگین پیشرفت سایر نقاط را برای نقاط محروم به منصه ظهور برسانیم.

وی افزود: وقتی همه کشور سهم مساوی از منابع دارند اگر به نقاط محروم توجه نشود، ظلم اتفاق می‌افتد. این موضوع که منابع کشور به طور مساوی تقسیم شود هم از نظر شرعی و هم از نظر قانونی درست است.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص مشکلات کشاورزان کرمان تاکید کرد: متأسفانه می‌بینیم که نقاط بحران زده با مشکلات بیشتری دست و پنجه نرم می‌کند. منطقه شرق استان کرمان بیش از ۲۳ سال است که خشکسالی‌های مداومی را تجربه می‌کند اما هیچ توجهی به این قشر عزیز و عظیم و البته مظلوم نمی‌کند. در واقع هیچ اتفاقی برای این عزیزان نمی‌افتد. گاهی مشاهده می‌کنیم که بانک بر اساس قوانینی که دارد فشار بر کشاورزان وارد کرده و از آنها می‌خواهد که منابع‌شان را وصول کنند اما کشاورزان نمی‌توانند این مبالغ را بازپرداخت کنند. امیدوارم توجه خاصی به این قشر ارزشمند بشود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.