چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / پاسخ فخری در واکنش به تداخل مسئولیت جدیدش با شمشیربازی: پیش از این هم ۱۰ سال مدیر بودم
پاسخ فخری در واکنش به تداخل مسئولیت جدیدش با شمشیربازی: پیش از این هم ۱۰ سال مدیر بودم

پس از معرفی به عنوان رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی

پاسخ فخری در واکنش به تداخل مسئولیت جدیدش با شمشیربازی: پیش از این هم ۱۰ سال مدیر بودم

رئیس جدید مرکز نظارت بر تیم‌های ملی گفت: تمرینات فنی شمشیربازان بعد از ظهر است و من بعد ساعت اداری سر تمرین تیم ملی حاضر خواهم شد.

پیمان فخری- شمشیربازی

پیمان فخری در گفت و گو با ایسنا درباره ریاست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و اینکه گفته می‌شد ممکن است با مسئولیتش در تیم ملی شمشیربازی تداخل داشته باشد، بیان کرد: من ۱۰ سال رئیس مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک بودم و ماموریتم در آنجا هم در همین راستا بود. من کارمند کمیته ملی المپیک هستم و اتفاق خاصی نیست و محل ماموریتم از آکادمی ملی المپیک به کمیته ملی المپیک با یک سمت جدید منتقل شد. من ۱۰ سال مدیر بودم و حالا فقط مدیریتم عوض شده است.

او ادامه داد: در مورد شمشیربازی هم، ما صبح‌ها تمرینات بدنسازی داریم و قبلاً خودم تمرینات بدنسازی را انجام می‌دادم اما شش ماهی است که مربی بدنساز خیلی خوب به خدمت گرفتیم و تمرینات بدنسازی شمشیربازان زیر نظر او است. تمرینات فنی هم بعد از ظهر است که من خودم سر تمرینات فنی هستم چون تا ساعت اداری اینجا مشغول به کار هستم و بعد از آن به جمع ملی‌پوشان اضافه می‌شوم.

فخری در مورد اینکه استفاده از نیروهای جوان در بخش مدیریت اتفاقی است که باید بیشتر شاهد آن باشیم، تاکید کرد: از یک منظر شعار این را می‌دهند که باید این اتفاق بیفتد اما از یک منظر دیگر وقتی جوان‌ها می‌خواهند بیایند با خیلی از مقاومت‌ها روبرو می‌شوند. برای همین در جلسه معارفه خودم نیز گفتم نمی‌گذارم به حسن اعتمادی که به من شد، خدشه‌ای وارد شود و به آقای صالحی امیری گفتم از تمام ظرفیت و انرژی‌ام برای کمک به کمیته ملی المپیک استفاده می‌کنم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. در همه کارهای سراسر جهان تلفیقی از نیروی جوانی و تجربه را شاهد هستیم. من نه جوانی کامل را قبول دارم و نه مسن بودن را. در همه کشورها کنار مربیان بزرگ و مسن، مربیان جوان هم هستند که مربیان جوان کار تمرین را انجام می‌دهند و مربیان بزرگ کار هدایت و مدیریت تیم. ما هم باید از این قضیه الگو برداری کنیم هر چند که کل کشور دارد به همین سمت می‌رود و صحبت از این است که نیروی جوان به بدنه تزریق شود تا اتفاقات جدیدی بیفتد.

فخری در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کرد پیشنهاد ریاست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی به او شود، گفت: در دوره‌های قبلی کمیته ملی المپیک، هم در دوره‌ی آقای علی آبادی و هم آقای کیومرث هاشمی به من ریاست آکادمی و پست‌های ستادی پیشنهاد شد. خود آنها می‌توانند به این مسئله اذعان کنند اما من آن موقع دبیر فدراسیون بودم و واقعاً نمی‌شد بپذیرم. آقای صالحی امیری هم به من لطف داشت که من را برای چنین پستی در نظر گرفت.

او در مورد برنامه خود برای فعالیت هر چه بیشتر مرکز نظارت بر تیم‌های ملی نیز گفت: در این مدتی که این بحث حضورم مطرح شد بررسی‌هایی کردم و محورهایی را برای خودم اولویت قرار دادم. سعی می‌کنیم کمیته علمی را دوباره احیا کنیم چون این کمیته قبلاً هم بود. هدف این کمیته فقط نظارت و ارزیابی نبود بلکه حمایت و هدایت هم جزو اهدافش قرار داشت. این کمیته مطمئناً متشکل از نخبگانی است که در این زمینه می‌توانند به ما کمک کنند. ما تیم‌های ملی را فرا می‌خوانیم و برنامه‌هایشان را مورد بحث قرار می‌دهیم و سعی می‌کنیم به تیم‌های ملی کمک کنیم که در چه راستا و محوری حرکت کنند تا عملکردشان بهتر باشد. مطمئناً تمام تلاش ما این است با فدراسیون‌ها جهت کمک به تیم‌های ملی همکاری داشته باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.