صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / ورود آقایان به ورزشگاه در جذب اسپانسر موثر است
ورود آقایان به ورزشگاه در جذب اسپانسر موثر است

سرپرست تیم دختران کویر مس کرمان:

ورود آقایان به ورزشگاه در جذب اسپانسر موثر است

سرپرست تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان گفت: قطعاً ورود آقایان به ورزشگاه تأثیرگذار خواهد بود چراکه با ورود آن‌ها اسپانسرها بیشتر ترغیب به ورود به بخش بانوان خواهند شد.

دیدار تیم‌های فوتسال نامی‌نو اصفهان و پویندگان فجر شیراز

آنیتا جواندل سرپرست تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص دیدار رده‌بندی برابر تیم ملی‌حفاری اظهار کرد: بازی خوبی بود و بازیکنان ما تمام تلاش خود را انجام دادند، اما متأسفانه در زمان‌هایی از بازی کم آوردیم و یک بازیکن ما نیز مصدوم شد.

وی در خصوص اینکه آیا از عملکرد بازیکنان تیم راضی بوده است یا خیر، گفت: بازیکنان عملکرد همیشگی را نداشتند و نمی‌توانیم راضی باشیم.

جواندل درباره لیگ امسال نیز اظهار کرد: لیگ بسیار خوبی بود و تیم‌ها در یک حد بودند و دلیل آن نیز پخش شدن بازیکنان تیم ملی در تیم‌ها بود. فقط داوری‌ها در نیم‌فصل دوم کمی دچار مشکل شد که البته در بازی رده‌بندی و فینال مشکلی از لحاظ داوری وجود نداشت.

وی درباره ورود آقایان به ورزشگاه و تأثیر آن برای جذب اسپانسر خاطرنشان کرد: قطعاً ورود آقایان به ورزشگاه تأثیرگذار خواهد بود، چراکه با ورود آن‌ها اسپانسرها بیشتر ترغیب به ورود به بخش بانوان خواهند شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.