صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / همراه اول بالاترین نشان جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد
همراه اول بالاترین نشان جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد

همراه اول بالاترین نشان جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد

در روز دوشنبه 6 اسفند 97 نهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران برگزار شد که اپراتور همراه اول در این دوره موفق شد تندیس زرین که بالاترین نشان این جایزه است را دریافت کند.

به گزارش کسب و کار نیوز، نهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران در روز دوشنبه ۶ اسفند ۹۷ در سالن اجلاس سران برگزار شد. در این مراسم تعدادی از مسئولان کشور، مدیران شرکت‌ها و اساتید دانشگاه حضور داشتند. از سال ۱۳۸۹ به صورت سالانه جایزه ملی مدیریت مالی ایران برگزار می‌شود که یکی از اهداف مهم آن بهبود سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده است.

از سایر اهداف برگزاری مراسم جایزه ملی مدیریت مالی ایران می‌توان به حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان برای دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در مالی و اقتصادی و همچنین فراهم کردن امکان تبادل تجربه‌های موفق مدیران مالی اشاره کرد. کمیته داوران نتایج ارزیابی‌های انجام شده را داوری کرده‌اند که بر اساس آن، اپراتور همراه اول در این دوره موفق شد تندیس زرین که بالاترین نشان این جایزه است را دریافت کند. گفتنی است این سومین حضور همراه اول در این جایزه به شمار می‌رود. محمدباقر محمدزاده، مقدم مدیرکل مالی همراه اول به نمایندگی از این اپراتور، تندیس زرین دوره نهم را دریافت کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.