صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / شکست استقلال مقابل گل ریحان با وجود گل‌زنی ایسما
شکست استقلال مقابل گل ریحان با وجود گل‌زنی ایسما

شکست استقلال مقابل گل ریحان با وجود گل‌زنی ایسما

دیدار تدارکاتی استقلال و گل ریحان با پیروزی تیم البرزی به پایان رسید.

استقلال

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم فوتبال استقلال و گل ریحان البرز امروز (دوشنبه) در چارچوب یک دیدار دوستانه در زمین چمن مجموعه ورزشی نفت تهران به مصاف هم رفتند. استقلال در این دیدار با ترکیب سید حسین حسینی، آرمین سهرابیان، شاهین طاهرخانی، میثم تیموری، فرشاد محمدی‌مهر، داریوش شجاعیان، میلاد زکی‌پور، روح‌الله باقری، ایسما، مرتضی تبریزی و خسرو حیدری به مصاف گل ریحان رفت و در این دیدار استقلالی‌هایی که دیروز مقابل ذوب‌آهن به میدان رفته بودند حضور نداشتند. این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود گل ریحان به پایان رسید.

بازی دو تیم در شرایطی آغاز شد که در همان ابتدای کار، گل‌ریحان صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه پنالتی توسط سید حسین حسینی مهار شد. در ادامه بازی در میانه میدان پیگیری شد و دو تیم چند موقعیت نصفه و نیمه داشتند که راه به جایی نبردند تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم، سید حسین حسینی جای خودش را به مهدی نورالله‌ی داد و رضا کریمی، مهدی قائدی و رضا آذری به جای میثم تیموری، شاهین طاهرخانی و روح‌الله باقری به میدان آمدند. در نیمه دوم، استقلال و گل ریحان عملکرد بهتری داشتند و چند موقعیت برای خودشان ایجاد کردند تا اینکه اولین گل بازی در دقیقه ۶۵ به ثمر رسید. در این دقیقه مهاجم گل ریحان موفق شد با زدن توپ از روی دستان نورالله‌ی، تیمش را از استقلال پیش انداخت. بلافاصله پس از گل نخست، گل ریحان در دقیقه ۶۸ گل دوم را به ثمر رساند که این گل از روی حرکت در عمق بازیکنان گل ریحان به ثمر رسید.

استقلال پس از دریافت دو گل، فشار را روی دروازه گل ریحان زیادی کرد و چند موقعیت توسط قائدی، ایسما و شجاعیان ایجاد کرد اما راه به جایی نبرد. شفر در ادامه بازی دوباره دست به تعویض زد و محسن کریمی را به جای تبریزی و زکریا مرادی را به جای شجاعیان وارد میدان کرد.

تلاش استقلالی‌ها در نهایت جواب داد و توانستند یکی از گل‌ها را در دقیقه ۸۸ جبران کنند. این گل از روی نقطه پنالتی و توسط ایسما به ثمر رسید. پنالتی استقلال روی حرکت قائدی به دست آمده بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.