صفحه اصلی / اقتصادی / صنعت و معدن / دپوی ۱۲۰ هزار خودرو در کارخانه‌ها
دپوی ۱۲۰ هزار خودرو در کارخانه‌ها

دپوی ۱۲۰ هزار خودرو در کارخانه‌ها

دبیر انجمن قطعه سازان همگن با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو در کف کارخانه ایران خودرو و سایپا قرار دارد، افزود: وقتی این خودروها راهی بازار شود به طور حتم قیمت خودرو در بازار کاهش پیدا می کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، دبیر انجمن قطعه سازان همگن با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو در کف کارخانه ایران خودرو و سایپا قرار دارد، افزود: وقتی این خودروها راهی بازار شود به طور حتم قیمت خودرو در بازار کاهش پیدا می کند.
آرش محبی نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار بیش از ۳۰ درصد حباب دارد، اظهارداشت: با توجه به افزایش حجم تولید شرکت‌های خودروساز، مردم نباید درگیر هیجانات شده و اقدام به خرید خودرو از بازار کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو در کف کارخانه ایران خودرو و سایپا قرار دارد، افزود: وقتی این خودروها راهی بازار شود به طور حتم قیمت خودرو در بازار کاهش پیدا می کند.

دبیر انجمن قطعه سازان همگن تصریح کرد: تاکنون ۱۵۰۰ میلیارد تومان کمک دولت به قطعه سازان پرداخت شده و امیدواریم تا پایان هفته مابقی منابع تعیین شده به قطعه سازان برای تسریع در فعالیت و رفع مشکلات پرداخت شود.

محبی نژاد با اعلام اینکه علاوه بر این خودروسازان هم باید برای باید رفع مشکلات قطعه سازان اصلاحات لازم را در قیمت قطعات انجام دهند، گفت: به صورت میانگین باید قیمت قطعات خودرو بین ۷۰ تا ۱۴۰ درصد افزایش پیدا کند تا امکان فعالیت و توسعه برای قطعه سازان فراهم شود.

همچنین مطالعه کنید:

فاصله ۲۲ درصد تولید خودرو با برنامه ها/ تولید به هدف نرسید

به گزارش کسب و کار نیوز، سال گذشته یک میلیون و ۳۴۸ هزار دستگاه خودرو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.