صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / نه رحمتی به هواداران و منصوریان/ محرومیت چشمی از بازی با فولاد
نه رحمتی به هواداران و منصوریان/ محرومیت چشمی از بازی با فولاد

نه رحمتی به هواداران و منصوریان/ محرومیت چشمی از بازی با فولاد

نیمه نخست دیدار استقلال و ذوب‌آهن در حالی برگزار شد که استقلالی‌ها برخورد گرمی با سرمربی سابقشان داشتند.

استقلال و ذوب‌اهن منصوریان مجیدی

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. نیمه نخست این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

در فاصله کمتر از نیم ساعت مانده به آغاز این دیدار، حدود ۷ هزار هوادار استقلالی در ورزشگاه آزادی حضور داشتند که این جمعیت در پایان نیمه نخست به حدود ۱۵ هزار نفر رسید.

در داخل مجموعه ورزشی آزادی به دلیل برگزاری مسابقه سوارکاری، چند اسب در حال تردد بین تماشاگرانی که قصد ورود به ورزشگاه را داشتند، بودند.

در زمانی که بازیکنان دو تیم در حال گرم کردن بودند، تماشاگران استقلال بازیکنان تیمشان را به ترتیب تشویق کردند که در بین آن‌ها چند بازیکن هم مانند ایسما و خسرو حیدری به سمت آن‌ها رفتند و از تماشاگران تشکر کردند.

استقلالی‌ها همچنین علیرضا فغانی، داور بازی را هم مورد تشویق قرار دادند.

گوینده ورزشگاه آزادی، پیش از ورود دو تیم اسامی بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن را خواند که در هنگام خواندن نام علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب‌آهن، تماشاگران استقلال او را تشویق کردند. البته تشویق منصوریان ادامه داشت و زمانی که به کنار زمین آمد تا روی نیمکت تیمش بنشیند، تشویق‌ها به اوج خود رسید.

پس از آمدن منصوریان به کنار زمین که اولین تقابلش با استقلال پس از جدایی از این تیم بود، کادرفنی استقلال به سمت او رفتند که به او خوش‌آمد بگویند. در این بین، برخورد منصوریان با فرهاد مجیدی و وینفرد شفر بسیار گرم بود.

منصوریان پس از روبوسی گرمی که با مجیدی داشت، او را به سمت تماشاگران استقلال برد و دست او را بلند کرد که در این لحظه استقلالی‌ها این دو نفر را به شدت تشویق کردند. پس از آن، بازیکنان استقلال که سابقه همکاری با منصوریان را داشتند به سمت او رفتند و برخورد گرمی با یکدیگر داشتند. البته در بین این بازیکنان، سید مهدی رحمتی به سمت منصوریان نرفت و اصرار تماشاگران هم او را مجاب به این کار نکرد.

پس از اتمام مراسم‌های ابتدایی، منصوریان به روی نیمکت تیمش نشست و خرمگاه به کنار خط آمد تا به این ترتیب منصوریان برای هدایت تیمش مقابل استقلال در کنار زمین حضور نداشته باشد.

گادوین منشا، بازیکن استقلال در صحنه‌ای که چند دقیقه پس از گل نخست تیمش رقم خورد با هادی محمدی، مدافع ذوب‌آهن درگیری جزیی پیدا کرد که با وساطت علیرضا فغانی، ماجرا ختم به خیر شد.

در جریان نیمه نخست، فرهاد مجیدی و وینفرد شفر به نوبت به کنار زمین می‌آمدند و نکات فنی‌شان را به بازیکنان استقلال منتقل می‌کردند.

تماشاگران استقلال در دقیقه ۲۱ و ۲۲ بازی به ترتیب وریا غفوری و منصور پورحیدری را تشویق کردند که نزدیک بودن دقایق تشویق این دو نفر باعث تداخل آن‌ها با یکدیگر شد.

استقلالی‌ها در این بازی همانند بازی مقابل پارس جنوبی علیه عادل فردوسی‌پور شعار دادند تا نشان دهند که هنوز از مجری برنامه نود به خاطر آن بخش از برنامه‌اش که راجع به پاتوسی بود، ناراحت هستند.

روزبه چشمی در دقیقه ۳۸ رو جدالی که برای در اختیار گرفتن توپ با بازیکن ذوب‌آهن داشت از علیرضا فغانی کارت زرد دریافت کرد تا بدین ترتیب ۴ کارته شود و بازی با فولاد را از دست بدهد.

پاتوسی پس از این که در دقیقه ۴۰ بازی رو کار گروهی استقلال گل دوم بازی را زد، به همراه منشا به سمت ایسما رفتند تا سه نفری با هم برقصند و خوشحالی کنند. پس از به ثمر رسیدن گل تمام اعضای کادرفنی به سمت شفر رفتند تا با او خوشحالی کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.