صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / دژاگه: اعتصاب بازیکنان در کشورهای مختلف وجود دارد/ با اصرار بازیکنان حریف کارت گرفتم
دژاگه: اعتصاب بازیکنان در کشورهای مختلف وجود دارد/ با اصرار بازیکنان حریف کارت گرفتم

دژاگه: اعتصاب بازیکنان در کشورهای مختلف وجود دارد/ با اصرار بازیکنان حریف کارت گرفتم

کاپیتان دوم تراکتورسازی به کیفیت زمین شهدای شهر قدس اعتراض کرد و بد بودن آن را دلیل نتیجه نگرفتن تیمش دانست.

اشکان دژاگه

به گزارش کسب و کار نیوز، اشکان دژاگه هافبک تراکتورسازی پس از تساوی تیمش برابر سایپا اظهار کرد: فکر می‌کنم امروز و در دیدار با نساجی بد بازی نکردیم. از زمانی که به لیگ ایران آمدم این یکی از بدترین زمین‌هایی بود که در آن بازی کردم.

وی ادامه داد: به هر حال ما تیمی هستیم که می‌خواهیم روی زمین فوتبال بازی کنیم. ما برای برد به میدان آمده بودیم و پیروزی برای‌مان مهم بود.

ملی‌پوش تراکتورسازی درباره اعتصاب ۳ روزه بازیکنان سایپا تصریح کرد: من بازیکن تراکتورسازی هستیم اما بازیکنان سایپا حتماً به دلیل خاصی اعتصاب کرده‌اند. البته این موضوع فقط در لیگ ایران نیست و در کشورهای مختلف اتفاق می‌افتد اما امیدوارم در این مسائل پیشرفت کنیم.

او درباره کارت زردی که در این دیدار دریافت کرد تا باعث شد دیدار با سپاهان را از دست دهد گفت: به هر حال آن قدر بازیکنان سایپا به داور اصرار کردند تا او به من کارت زرد داد. من خطاهای زیادی هم در این دیدار مرتکب نشده بودم و داور مستقیم به من کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.