صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / شاهین‌طبع: بازیکنانم باهوش عمل کردند/ مسائل شخصی را به تیم ملی نمی‌آورم

شاهین‌طبع: بازیکنانم باهوش عمل کردند/ مسائل شخصی را به تیم ملی نمی‌آورم

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: بازیکنانم در بازی برابر استرالیا باهوش بودند و من هیچگاه مسائل شخصی را به تیم ملی ‌وارد نکرده‌ام.

تیم ملی بسکتبال شاهین‌طبع

به گزارش کسب و کار نیوز، مهران شاهین‌طبع پس از صعود تیم ملی بسکتبال به جام‌جهانی در این ‌مورد توضیح داد: بازیکنانم کار بزرگی کردند و به آنها تبریک می گویم. در همه مناطق زمین و بازی خوب بودند در حالی که بازیکنان استرالیا نشان دادند که توانمند هستند.

او ادامه داد: بازی اول را باختیم چون ما زیر سبد را نتوانستیم کنترل کنیم. بعضی اوقات یک اتفاق هایی در زمین میافتد که باعث شکست است اما بازیکنانم در این بازی باهوش بودند و تیم استرالیا را شکست دادند. در حالی که استرالیایی‌ها بازیکنان خوبی در سطح جهانی دارند که در یک سطح بازی می کنند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال افزود: حضور در جام جهانی برای ما مهم بود و باید کارمان را با قدرت ادامه بدهیم. من این برد را به همه تبریک می گویم و از رسانه ها هم هیچ گلایه‌ای ندارم، از آن‌هایی که تعریف کردند ممنونم و آن‌هایی هم که انتقاد کردند از نظراتشان استفاده کردم. من بسکتبال را طور دیگر می بینم و از همه ممنون هستم چون میدانم از این پیروزی و صعود شاد هستید.

شاهین‌طبع با بیام اینکه مسائل شخصی را به تیم ملی وارد نکرده است، توضیح داد: تیم ملی نیاز به یکسری تغییرات دارد و برخی شرایط به وجود می آید که باید عمیق تر نگاه کنید. وجود من برای اهداف شخصی  نیست و همه چیز برای من تیم ملی است. همانطور که الان به ایران عشق میورزید، سن و سالتان هم بالاتر برود این حس میهن پرسهی و وطن پرستی بسیار اهمیت بیشتری خواهد داشت.

ادامه دارد

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.