صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / برخورد پراید با تریلی در کاشان سه کشته برجای گذاشت

برخورد پراید با تریلی در کاشان سه کشته برجای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: برخورد خودرو پراید با تریلی حامل خودرو در جاده کاشان به بادرود سه کشته بر جای گذاشت.

تصادف

حسین ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: به دنبال تماس شهروندان با  واحد ارتباطات این مرکز، مبنی بر تصادف یک دستگاه خودرو پراید با تریلی حامل خودرو در جاده کاشان به بادرود قبل از شرکت سایپا، کارشناسان این مرکز بلافاصله با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

 وی افزود: در این حادثه متأسفانه سه سرنشین خودرو پراید که اعضای یک خانواده بودند شامل پدر ۶۸ساله،  مادر ۶۰ ساله همراه با پسر ۴۵ ساله‌شان، به علت شدت جراحت در صحنه جان خود را از دست داده بودند.

ریاحی با اشاره به اهمیت آشنایی شهروندان با آموزش‌های امدادی گفت: با هدف ترویج و فراگیر کردن آموزش کمک‌های اولیه، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از سه هزار نفر از شهروندان ساکن در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در کارگاه‌های آموزش امداد و نجات شرکت کرده‌اند.

به گزارش کسب و کار نیوز، از آغاز سال جاری تاکنون، نزدیک به ۲۰۰ نفر از مسافران جاده‌های منتهی به شهرستان کاشان، دچار سانحه شده‌اند که  40 درصد آن‌ها جان خود را از دست داده‌اند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.