صفحه اصلی / سرخط خبرها / افتتاح ۴۲ هزار و ۴۹۸ واحد مسکن مهر در استان کرمان
افتتاح ۴۲ هزار و ۴۹۸ واحد مسکن مهر در استان کرمان

افتتاح ۴۲ هزار و ۴۹۸ واحد مسکن مهر در استان کرمان

در نشست شورای مسکن استان مشکلات پیرامونی شرکت‌های تعاونی و اتحادیه‌های مسکن مهر کرمان مورد بررسی قرار گرفت.

مسکن مهر اندیشه

به گزارش کسب و کار نیوز، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به گلایه شرکت‌ تعاونی‌ها در خصوص مباحث مالیاتی گفت: نشست مشترکی را در این رابطه با اداره کل امور مالیاتی به زودی برگزار خواهیم کرد.

سید مصطفی آیت الهی موسوی افزود: مشکلات شرکت تعاونی‌های مسکن جنوب استان نیز در سفری که در سال جاری به این مناطق صورت می‌گیرد، مورد بررسی قرار می‌گیرند و نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.

وی عنوان کرد: هرچند که زمین‌های مسکن‌های مهر دولتی هستند، اما به دلیل اینکه در دل شهر واقع شده‌اند، نباید هیچگ‌ونه حصاری در اطراف آنها باشد و عینا مانند دیگر معابر شهری در اختیار شهرداری قرار می‌گیرند.

موسوی بر انجام مباحث نظارتی در مسکن‌های مهر جهت پیشبرد کار به شکل صحیح تاکید کرد و گفت: ناظر وظیفه دارد بر کار از ابتدا تا انتها نظارت کامل داشته باشد و هر زمان که ایرادی دیده شود، جلوی آن گرفته شود.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر اتمام پروژه‌های مسکن مهر تا شهریور ۹۸ عنوان کرد: بر همین اساس جلسات شورای مسکن به صورت مستمر جهت رفع مشکلات تعاونی‌های مسکن و تفاهم‌نامه‌های سه جانبه برگزار شد.

محمدمهدی بلوردی، مجموع واحدهای مسکن مهر استان کرمان را ۵۳ هزار و ۷۷۳ هزار واحد اعلام کرد و گفت: تاکنون ۴۲ هزار و ۴۹۸ واحد افتتاح شده و ۱۱ هزار و ۲۷۵ باقیمانده داریم که ۸۳۵۳ واحد در شمال استان و ۳۰۰  واحد در بافت فرسوده هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.