صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / لاریجانی: آیت‌الله مومن در همه مسیر حرکت ۴۰ ساله انقلاب از کیان انقلاب اسلامی حمایت کردند

لاریجانی: آیت‌الله مومن در همه مسیر حرکت ۴۰ ساله انقلاب از کیان انقلاب اسلامی حمایت کردند

رییس مجلس شورای اسلامی با تسلیت درگذشت آیت‌الله مومن گفت: ایشان از سابقون و یاران با وفای امام و رهبری بودند که در همه مسیر حرکت چهل ساله انقلاب با همت بلند خود از کیان انقلاب اسلامی حمایت کردند.

لاریجانی در صحن

به گزارش کسب و کار نیوز، علی لاریجانی در جلسه علنی امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی قبل از آغاز رسیدگی به لایحه بودجه ۱۳۹۸، گفت: رحلت عالم ربانی و پرهیزگار آیت‌الله مومن قمی را به ملت عزیز، نمایندگان، حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید تسلیت می‌گویم.

رئیس مجلس افزود: ایشان از سابقون و یاران با وفای امام و رهبری بودند که در همه مسیر حرکت چهل ساله انقلاب با همت بلند خود از کیان انقلاب اسلامی حمایت کردند و در تمام دورانی که در شورای نگهبان حضور داشتند با دقت فراوان به مسؤولیت خود عمل کردند و در حوزه علمیه به تربیت شاگردان زیادی اهتمام داشتند و از ارکان استوار حوزه علمیه قم محسوب می‌شدند. رحلت این مرد بزرگ و فقیه جلیل القدر ضایعه عظیمی برای حوزه علمیه قم و مردم عزیز است. از خداوند متعادل علو درجات برای آن فقیه فقید طلب می‌کنیم و به خانواده محترم ایشان، شاگردان آن بزرگوار، حوزه‌های علمیه و مردم شریف قم تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.