صفحه اصلی / استان ها / زنجان / توری برای رقبا

آشنایی واحدها با برگزاری تور صنعتی؛

توری برای رقبا

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: 11 تور صنعتی برای آشنایی صنعتگران با توانمندی رقبای‌شان برگزار شده است.

واحد صنعتی

ایرج احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۱۱ تور صنعتی توسط واحد صنایع کوچک این شرکت در ۱۱ ماهه امسال برگزار شد که این تورها جهت بازدید ۳۰۵ نفر از واحدهای صنعتی مختلف داخل و خارج استان بوده است.

این مسئول ادامه داد: هدف از برگزاری تورهای صنعتی، آشنایی صنعتگران و واحدهای صنعتی با توانمندی‌های تولید و صنعت سایر رقبا، تبادل اطلاعات فنی، اقتصادی، تجاری و بازاریابی، فروش کالا و خدمات و خرید مواد اولیه و تجهیزات است، همچنین برگزاری تورهای صنعتی فرصت مناسبی برای انعقاد قراردادهای تجاری و تبادلات تکنولوژیکی برای واحدها به وجود می‌آورد.

وی ساماندهی مشاورین صنعتی جهت ارتقاء توانمندی‌های واحدهای صنعتی را از برنامه‌های در دست اقدام شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان دانست و افزود: این شرکت اولویت‌هایی را در نظر گرفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی و شرکت‌های مدیریت صادرات متشکل از واحدهای صنایع کوچک مستقر در شهرک‌های صنعتی جهت تقویت توان صادراتی واحدها اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان خاطرنشان کرد: پیگیری و فعال کردن واحدهای غیرفعال از طریق عارضه‌یابی و حل مشکلات، رفع مشکلات مربوط به دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی استانداری و کارگروه رفع موانع تولید از برنامه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان است. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

عملکرد حوزه فرهنگ و هنر در پساکرونا نمایان خواهد شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فاطمه کرباسی شامگاه روز گذشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.