صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / دفاع آنچلوتی از رونالدو
دفاع آنچلوتی از رونالدو

دفاع آنچلوتی از رونالدو

سرمربی ناپولی از مهاجم یوونتوس به خاطر اظهارات اخیر رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید دفاع کرد.

رونالدو و آنچلوتی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از لیبرو، کریستیانو رونالدو پس از شکست دو بر صفر یوونتوس برابر اتلتیکو مادرید در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به رسانه‌ها گفت: من پنج لیگ قهرمانان بردم اما اتلتیکو هیچ جامی کسب نکرده است.

اظهارات مهاجم یوونتوس در واندا متروپولیتانو (ورزشگاه اتلتیکو مادرید) باعث واکنش انریکه سرسو شد. رئیس باشگاه اتلتیکو پاسخ ستاره پرتغالی را داد و گفت: از نظر من رونالدو پنچ لیگ قهرمانان ندارد بلکه سه عنوان کسب کرده است. دلیلش خیلی ساده است، دو قهرمانی که برابر اتلتیکو (سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶) به دست آمد را او به دست نیاورد. چه کسی این کار را کرد؟ در مصاحبه بعدی درباره اش صحبت خواهیم کرد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری در سن پائولو نسبت به اظهارات سرسو واکنش نشان داد. سرمربی سابق رئال مادرید که در سال ۲۰۱۴ با شکست اتلتیکو عنوان قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورده بود به خبرنگاران گفت: نمی دانم چرا آنها را در نظر نگرفت. نمی دانم منظورش از آن حرف چه چیز بود. رئال مادرید با شایستگی این قهرمانی‌ها را به دست آورد. این تیم حریف سرسختی داشت چون اتلتیکو تیم قدرتمندی بود و هست.

آنچلوتی در پایان اظهار کرد: امیدوارم روزی اتلتیکو بتواند فاتح لیگ قهرمانان شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.