صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / ‌وضعیت کنونی صندوق‌های بازنشستگی کشور مناسب نیست
‌وضعیت کنونی صندوق‌های بازنشستگی کشور مناسب نیست

معاون استاندار مرکزی:

‌وضعیت کنونی صندوق‌های بازنشستگی کشور مناسب نیست

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی با بیان اینکه شرایط متفاوت نیازمند تصمیم گیری های متفاوت و هوشمندانه هستند، اظهار کرد: از آنجاکه جامعه هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخش عظیمی از مردم را شامل می شود، این وزارتخانه یک مجموعه عیال وار به حساب می آید.

بهروز اکرمی

‌به گزارش کسب و کار نیوز، ‌بهروز اکرمی در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه جامعه هدف این وزارتخانه تقریبا تمامی مردم محسوب می‌شوند، گفت: هر ایرانی حداقل با یکی از سازمان های زیر مجموعه این وزارتخانه در ارتباط است و از این حیث، یک مجموعه عیال وار به حساب می آید.

وی با بیان اهمیت درک جایگاه وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: هر تصمیم استانی و ملی از سوی این وزارتخانه می تواند تاثیرات عظیمی بر لایه های اجتماعی داشته باشد و از این رو بر تمامی مردم کشور تاثیرگذار است.

اکرمی با تاکید بر اینکه بخش اعظمی از این جامعه هدف را کسانی تشکیل می دهند که نیازمند توجه ویژه هستند، افزود: ما باید جایگاه خود را به خوبی درک کنیم و نسبت به تاثیرگذاری تصمیمات خود توجه کافی داشته باشیم. توجه به این نکات ما را وامی دارد که همیشه مراقب تصمیمات خود باشیم، چرا که این تصمیمات شعاع بسیار وسیعی دارند.

وی با اشاره به اینکه شرایط امروز کشور تصریح کرد: ما نمی توانیم چشم خود را بر روی واقعیات ببندیم و موظفیم تا حساسیت زمانی که مسئولیتی را بر عهده داریم به خوبی درک کنیم، چون در صورت عدم تصمیم گیری به موقع اتفاقات بدی به وقوع می پیوندد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی خواستار برگزاری جلسات کمیسیون کارگری به صورت هفتگی در شهرستان ها شد و اظهار کرد: کمک به تسریع فرایند پرداخت مطالبات کارگری به امنیت جامعه، مردم و کارگران ما سود خواهد رساند.

وی ادامه داد: با درک این شرایط است که نوع تصمیمات ما نیز تغییر خواهد کرد و با شرایط گذشته متفاوت خواهد بود. شرایط متفاوت، نیازمند تصمیمات متفاوت است و با تلاش و کار هوشمندانه است که می توان بر بخشی از این مشکلات فائق آمد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت کنونی صندوق های بازنشستگی کشور مناسب نیست و از مرز ورشکستگی نیز گذشته اند، گفت: زنگ های هشدار مدت زیادی است که به صدا در آمده اند، اما متاسفانه صرفا هشدار دادن و عدم تصمیم گیری به موقع و مناسب، باعث وقوع اتفاق خاصی نمی شود.

وی دلیل اصلی شکل گیری بسیاری از مشکلات را عدم انجام اقدامات مناسب در زمان لازم دانست و افزود: متاسفانه ما ارائه راهکار مناسب برای حل مشکلات را به زمان های دیگری موکول می کنیم.

اکرمی یکی از اصلی ترین دلایل بروز مشکلات متعدد برای شرایط کنونی کشور را رویکرد غیر علمی به موضوعات دانست و ادامه داد: این رویکرد، زمانی اثر خود را نشان می دهد و ما باید تلاش کنیم تا به هیچ عنوان رویکرد و رفتار غیر علمی در کار خود نداشته باشیم، چرا که نتایج آن زیانبار خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد تا به همت مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مرکزی و مقامات مسئول کشوری بتوان این شرایط متفاوت را پشت سر گذاشت و رویکردها و جهت گیری های خود را به سمت مسائل علمی سوق داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.