صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / روحیه پژوهش و کارگروهی میان دانشجویان و استادان تقویت شود
روحیه پژوهش و کارگروهی میان دانشجویان و استادان تقویت شود

رئیس دانشگاه آزاد زنجان:

روحیه پژوهش و کارگروهی میان دانشجویان و استادان تقویت شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: روحیه پژوهش در میان دانشجویان و اساتید کم شده است.

پژوهشگاه ابن سینا

به گزارش کسب و کار نیوز، علیرضا فیروزفر در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر با تاکید بر ضرورت توجه جدی به حوزه فرهنگ، عنوان کرد: وظیفه امروز ما ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی با رویکرد فرهنگی به دانشجویان است، زیرا ارائه هرگونه خدمات بدون بسته فرهنگی اثرگذار نخواهد بود.

وی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری برای گام دوم انقلاب، گفت: در این بیانیه اهداف علمی کشور به خوبی تبیین شده و دانشگاه‌ها به‌عنوان پرچمداران علم و پژوهش باید تلاش زیادی برای رسیدن به آن اهداف انجام دهند.

فیروزفر با تاکید بر ضرورت تقویت روحیه کار جمعی در میان اساتید و دانشجویان، ادامه داد: متاسفانه روحیه پژوهش و کار گروهی در میان استادان و دانشجویان کم شده که همه باید تلاش کنند تا روحیه پژوهش و کار گروهی را در میان دانشجویان و اساتید را تقویت کنیم.

وی با اشاره به سرعت تحولات علم و پیشرفت‌های علمی، لزوم مطالعات و به‌روز کردن دانش اساتید را مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز تحولات علم و پیشرفت‌های علمی در جهان سرعت خیره‌کننده‌ای دارد و اگر نتوانیم خود را به علم روز مجهز کنیم، عقب خواهیم ماند.

فیروزفر یادآور شد: در کنار امکانات و فضاهای فیزیکی دانشگاه آزاداسلامی، بزرگ‌ترین سرمایه دانشگاه آزاد اسلامی نیروهای انسانی آن است که یک مجموعه بزرگ علمی را تشکیل می‌دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان، تکریم و حفظ کرامت دانشجویان را مورد تاکید قرار داد و گفت: ارائه خدمات کیفی آموزشی و دانشجویان فارغ‌التحصیل بهترین تبلیغ برای جذب دانشجو است، لذا باید در برخورد با دانشجویان کرامت انسانی و دانشجویی آنان حفظ شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.