صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / آلگری: در دام اتلتیکو گرفتار شدیم
آلگری: در دام اتلتیکو گرفتار شدیم

آلگری: در دام اتلتیکو گرفتار شدیم

سرمربی یوونتوس بعد از شکست دو بر صفر برابر اتلتیکو مادرید به انتقاد از عملکرد تیمش در نیمه دوم پرداخت.

ماسیمیلیانو آلگری

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از اسپورت، یوونتوس در دیدار برابر اتلتیکو مادرید عملکرد خوبی از خود نشان نداد و با دو گل تن به شکست داد.

ماسیمیلیانو آلگری درباره عملکرد تیمش گفت: در نیمه دوم بازی بسیار ضعیفی را به نمایش گذاشتیم. حتی نتوانستیم یک ضربه به سمت دروازه بزنیم. اتلتیکو مادرید در ضد حملات بسیار خطرناک و مرگبار نشان داد. توانستند در این نیمه ما را نابود کنند.

او ادامه داد: در این دیدار نتیجه ناامید کننده‌ای را به دست آوردیم اما ناامید نمی‌شویم و هنوز دیدار برگشت باقی مانده است. باید به توانایی خود ایمان داشته باشیم. زمان گریه کردن نیست و اصلاً چنین اجازه‌ای هم نخواهیم داشت. می‌دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم. اتلتیکو مادرید شما را مجبور می‌کند که بد بازی کنید و این سبک بازی آن‌ها است. تیم سیمئونه ریتم بازی را می‌گیرد. در دام آن‌ها گرفتار شدیم.

آلگری در پایان گفت: در نیمه نخست توپ را سریع انتقال دادیم اما در نیمه دوم این‌گونه نشد. باید در دیدار برگشت بسیار بهتر از این ظاهر شد. به هر حال بازی برگشت هم باقی مانده است و باید نهایت تلاش خود را به کار بگیریم. نمیدانم که آیا با این سبک بازی اتلتیکو ماردید می‌توانیم در دیدار برگشت دو گل به ثمر برسانیم یا نه. اتلتیکو اصلاً باز بازی نمی‌کند و این کار هر تیمی را سخت می‌کند. برای باز کردن دروازه این تیم نیاز به صبر داریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.