صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بالاخره بنزما از سوارس پیشی گرفت
بالاخره بنزما از سوارس پیشی گرفت

بالاخره بنزما از سوارس پیشی گرفت

مهاجم رئال مادرید در آمار گلزنی بالاخره از مهاجم بارسلونا پیشی گرفت.

سوارس و بنزما

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از آس، لوییس سوارس پنج سال پیش به لالیگا رفت و پس از آن دائماً با مهاجم شماره ۹ رئال مادرید یعنی کریم بنزما مقایسه شد. هر دو مهاجم زیر سایه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو از لحاظ آمار و بازی قرار داشتند. این در حالی است هر دو بازیکن مستعدی محسوب می‌شوند.

بنزما همیشه در گلزنی و پاس گل پشت سر سوارس قرار داشت. با این حال در این سال با جدایی رونالدو، بنزما توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند و برای نخستین بار از رقیب خود پیشی بگیرد.

مهاجم رئال مادرید در این فصل نه تنها گل‌های بیشتری به ثمر رساند (۱۹ گل در ۳۹ بازی مقابل ۱۶ گل در ۳۳ بازی) بلکه در میانگین گلزنی هم آماری بهتری به ثبت رساند. مهاجم فرانسوی در هر ۱۶۲.۲۱ دقیقه یک بار گلزنی کرد اما مهاجم بارسلونا در ۱۶۸.۹۴ دقیقه چنین آماری را به ثبت رساند.

باید این نکته را خاطر نشان کرد که هنوز فصل به پایان نرسیده است. سوارس بدترین فصل خود را در پنج سال اخیر به ثبت رسانده است. این در حالی است که بنزما یکی از بهترین فصل‌هایش را پشت سرمی‌گذارد (او در بهترین فصل خود یعنی ۱۶-۲۰۱۵ میانگین یک گل در هر بازی را به ثبت رساند).

بنزما در سال جاری برای گلزنی آزادی بیشتری دارد. سوارس برای باز کردن دروازه حریفان با مشکل روبرو شده است. این موضوع در خانه حریف در لیگ قهرمانان اروپا بیشتر قابل توجه است. او ۱۲۵۳ روز و ۱۷ بازی نتوانسته است در خانه حریفانش گلزنی کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.