صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / اجرای طرح «توانا» برای ارتقای توانمندی‌های کارآفرینانه دانشجویان
اجرای طرح «توانا» برای ارتقای توانمندی‌های کارآفرینانه دانشجویان

سرپرست پارک علم و فن‌آوری کرمانشاه مطرح کرد

اجرای طرح «توانا» برای ارتقای توانمندی‌های کارآفرینانه دانشجویان

کرمانشاه_ سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه از اجرای طرح «توانا» به منظور ارتقای توانمندی‌های کارآفرینانه دانشجویان استان خبر داد.

معصومه خان احمدی اظهار داشت: طرح توانا مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی کاربردی است که جهت ارتقای توانمندی‌های کارآفرینانه دانشجویان و آشنایی با فضای کسب‌وکار و ملزومات آن طراحی شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، وی افزود: این بسته آموزشی شامل ۶ عنوان دوره آموزشی در قالب ۵۰ ساعت آموزش برای هر نفر است و در آن مباحثی همچون ایجاد انگیزه برای کارآفرینی مدل کسب‌وکار، نوشتن طرح کسب و کار، روشهای بازاریابی، اصول و فنون مذاکره، پایش محیط کسب‌وکار و چالش‌های آن در ایران و روش‌های تأمین‌مالی به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه بیان داشت: بسته آموزشی توانا با توجه به محتوا بسیار خوب و اساتید مجربی که برای آن انتخاب شده اند می تواند نقش مهمی درارتقاتوانمندیهای دانشجویان استان در راه اندازی و مدیریت کسب و کارهای نوآورانه ایفا کند.

وی گفت: این طرح که از برنامه های ستاد توسعه فناوریهای نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای توانمند سازی دانشجویان است توسط پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف از اول اسفند ماه به مدت دو هفته در پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزارمی شود.

خان احمدی در ادامه با اشاره به اینکه این دوره ویژه دانشجویان سال آخر کارشناسی ، دانشجویان تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) و فارغ التحصیلان دانشگاههای کرمانشاه است، تصریح کرد: امیدواریم با محتوا آموزشی در این دوره که شامل ایجاد انگیزه برای کارآفرینی و پرورش ایده، تهیه مدل کسب و کار، نوشتن طرح کسب وکار و امکان سنجی مالی اقتصادی طرح ها، بازار یابی و فروش، ارتقا توانمندیهای شخصی و کار تیمی و ارتباطات و اصول مذاکره است دانشجویان دانش چگونگی راه اندازی و مدیریت کسب و کارهای نوآورانه را فرا بگیرند.

گفتنی است سهمیه استان کرمانشاه در این دوره ۷۰ نفر است .

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.