چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / محمدی‌راد: ویدئو چک با کیفیت پایین، حواشی را بیشتر می‌کند

محمدی‌راد: ویدئو چک با کیفیت پایین، حواشی را بیشتر می‌کند

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین معتقد است که استفاده از ویدئو چک با کیفیت پایین، باعث بیشتر شدن حواشی می‌شود و در این صورت بهتر است از این تکنولوژی استفاده نکرد.

رحمان محمدی راد - هاوش گنبد

رحمان محمدی‌راد در گفت و گو با ایسنا، درباره شائبه‌های تبانی تیم‌های مدعی لیگ‌برتر والیبال برای باخت در هفته پایانی مرحله نخست لیگ، توضیح داد: من هم این اخبار را شنیده‌ام اما بهتر است تیم شهرداری ورامین را از این موضوع کنار بگذارند. در بازی مقابل کاله مازندران همه تلاش خود را انجام دادیم تا به برتری برسیم ولی تیم کاله با وجود اینکه به صورت نصف و نیمه مقابل ما قرار گرفت، خیلی خوب بازی کرد و در پایان هم هفته آخر را با پیروزی پشت سر گذاشت.

او در این مورد ادامه داد: ما حتی در این بازی از بازیکنان اصلی خودمان استفاده کردیم و دو بر یک هم در ست شماری پیش افتادیم. با این حال تیم کاله به بازی برگشت و با وجود تلاش زیاد بازیکنانم نتوانستیم به برتری برسیم چون بازی خیلی نزدیک را از هر دو تیم شاهد بودیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین ادامه داد: من و همه بازیکنانم برای به دست آمدن شخصیت فعلی این تیم زحمات زیادی کشیده‌ایم. به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم با یک بازی از بین برود که بخواهیم تبانی هم انجام دهیم. ضمن اینکه من فکر می‌کنم پا فشاری روی این موضوع پیروزی تیم کاله را زیر سوال می‌برد که اصلاً حرفه‌ای نیست. شاگردان آقای عطایی در بازی مقابل ما فوق‌العاده و مستحق پیروزی بودند.

محمدی‌راد در خصوص استفاده از ویدئو چک برای مرحله پلی‌آف لیگ‌برتر والیبال، توضیح داد: یک حرکت خوبی که فدراسیون تصمیم گرفته آن را در پلی‌آف‌ها پیاده کند، استفاده از داوران خط بی‌طرف است. مطمئن باشید که این تصمیم تا حدود زیادی حواشی را کاهش داده و نشان می‌دهد که فدراسیون به شخصه در این زمینه فعال است. اما با تمام احترامی که به فدراسیون و طراحان ویدئو چک در لیگ قائلم، بعضاً می‌بینیم که ساز و کار ما برای استفاده از این تکنولوژی درست نیست، از پایه‌های استفاده شده برای نگه داری دوربین‌ها گرفته تا کیفیت مانیتورها! در طول لیگ چند باری از ویدئو چک استفاده شد اما تجربه نشان می‌دهد که اگر این موضوع به درستی اجرا نشود حواشی بیشتری را هم به همراه خواهد داشت، اگر قرار است با این کیفیت پایین از ویدئو چک استفاده کنیم به نظر من بهتر است آن را کنار بگذاریم تا حواشی را بیشتر نکنیم.

او در مورد نخستین بازی تیمش در اولین دیدار مرحله پلی‌آف مقابل شهرداری گنبد، اظهار کرد: همانطور که می‌دانید تیم گنبد یکی از تیم‌های خوب لیگ‌برتر امسال است. گنبدی‌ها مخصوصاً در آغاز فصل فوق‌العاده بودند ولی در ادامه با مصدومیت ۴ تا ۵ بازیکنشان کار آن‌ها اندکی سخت شد. با این حال ما برای همه تیم‌ها احترام قائل هستیم و همه ۸ تیم حاضر در پلی‌آف را مدعی قهرمانی می‌دانیم، همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

محمدی‌راد در پاسخ به این سوال که آیا با میزبانی تبریز برای بازی‌های پلی‌آف لیگ موافق است؟ اظهار کرد: در تاریخ ۰۱/‏۱۰/‏۱۳۹۷‬ جلسه‌ای با حضور مربیان تیم‌ها برگزار شد که در این نشست سالن ۱۲ هزار نفری تهران به عنوان اصلی‌ترین گزینه میزبانی از بازی‌های پلی‌آف و خصوصاً فینال لیگ‌برتر معرفی شد. اما آقای یزدانپناه اعلام کردند که برای برگزاری بازی در این سالن باید نزدیک به ۲۰ تا ۳۰ میلیون برای کف پوش آن هزینه شود.

او ادامه داد: به نظر می‌رسید که تبریز گزینه دوم میزبانی باشد اما به نظرم اگر سالن خود فدراسیون به عنوان میزبان انتخاب می‌شد، هزینه‌ها، نحوه رفت و آمد برای همه تیم‌ها راحت‌تر می‌شد. اما به نظر می‌رسد که دغدغه اصلی تماشاگران تیم‌ها بود که به عنوان مثال فکر می‌کردند اگر ورامین به فینال برسد هوادارانش را می‌آورد. به نظر من مشکلی پیش نمی‌آمد چون در گذشته هم وقتی تیم شهرداری ارومیه به فینال رسید هوادارانش را آورده بود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در پاسخ به این سوال که آیا از الان می‌توان فینالیست‌های لیگ‌برتر را پیش‌بینی کرد؟ گفت: هشت تیم حاضر در پلی‌آف به اندازه مساوی شانس فینالیست شدن دارند چون امسال قدرت تیم‌ها میان یکدیگر تقسیم شده و اختلاف سطح زیادی میان آن‌ها وجود ندارد. با این حال ما برنامه‌ریزی‌های خودمان را انجام داده‌ایم تا سال را با بهترین نتیجه به پایان برسانیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.