صفحه اصلی / استان ها / کردستان / دستگیری عامل برداشت غیرمجاز در کردستان
دستگیری عامل برداشت غیرمجاز در کردستان

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز در کردستان

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز 7 میلیارد و 500 میلیون ریال از حساب یک تبعه خارجی طی یک عملیات توسط ماموران پلیس فتا خبر داد.

کارت اعتباری - عابر بانک - خودپرداز

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار علی آزادی در این باره اظهار کرد: با مراجعه یکی از اتباع کشورهای همسایه به ماموران پلیس فتا و اعلام شکایت مبنی بر برداشت غیر مجاز به صورت اینترنتی از حساب بانکی وی، شناسایی و دستگیری عاملان برداشت غیر مجاز در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: فرد مال باخته در مراجعه به ماموران پلیس فتا اعلام داشت، برای انجام امور پزشکی و درمان به کشور ما سفر کرده که در همین راستا به همراهی یکی از آشنایان برای ادامه مراحل درمان به تهران منتقل شده‌اند.

سردار آزادی ادامه داد: فرد مال باخته در طی این مدت متوجه شده است مبلغی از حساب بانکی وی برداشته شده و طی مراجعه حضوری به پلیس فتا مدعی شد که مبلغ ۷ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال به صورت اینترنتی و غیرمجاز از حساب ریالی وی برداشت شده است.

وی با اشاره به حساسیت موضوع و مبلغ بالای برداشت شده از حساب این تبعه خارجی تصریح کرد: در همین راستا با شکایت فرد مال باخته و با بررسی پرینت‌های حساب وی مشخص شد برداشت های انجام شده به صورت ۱۴ تراکنش از طریق درگاه اینترنتی پرداخت یکی از شرکت های مجری تراکنش های مالی بوده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: با اقدامات تخصصی پلیس فتا، عامل برداشت کننده غیر مجاز که اهل و ساکن شهرستان سنندج بود، شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی طی یک عملیات دستگیر شد.

وی در پایان گفت: متهم پس از انتقال به پلیس فتا، ابتدا منکر بزه انتسابی شد ولی در مواجه با مستندات ارائه شده به جرم خود اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.