صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / مشاور اسد: آمریکا در برابر آزادسازی منطقه التنف از دست تروریست‌ها سنگ‌اندازی می‌کند
مشاور اسد: آمریکا در برابر آزادسازی منطقه التنف از دست تروریست‌ها سنگ‌اندازی می‌کند

کنفرانس بین‌المللی والدای در مسکو

مشاور اسد: آمریکا در برابر آزادسازی منطقه التنف از دست تروریست‌ها سنگ‌اندازی می‌کند

مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس‌جمهوری سوریه در کنفرانس والدای تاکید کرد، کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم در راس آن آمریکا با هدف طولانی کردن مدت زمان بحران سوریه از تروریسم در این کشور حمایت می‌کنند.

بثینه شعبان

به گزارش کسب و کار نیوز، بثینه شعبان، مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس‌جمهور سوریه در سخنرانی خود در کنفرانس والدای در مسکو گفت، آمریکا حامی حقیقی تروریسم در سوریه است و در حالی که واشنگتن حمایت واقعی از تروریسم دارد، ارتش سوریه، روسیه و حزب الله لبنان به دنبال نابودی این تشکیلات تروریستی هستند. تروریسم پدیده اتفاقی نیست بلکه همیشه از سوی کشورهای مدعی مقابله با آن سازماندهی و تامین بودجه می‌شود.

به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وی افزود، روسیه بارها از واشنگتن خواست در مقابله با تروریسم در سوریه هماهنگ شوند اما آمریکا امتناع ورزید و ارتش سوریه را برای ممانعت از آزادی منطقه التنف از کنترل تروریست‌ها مورد هدف قرار داد.

بثینه با بیان اینکه نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه التنف در مقابل آزادسازی این منطقه از کنترل تروریست‌ها سنگ‌اندازی می‌کنند، ادامه داد، آمریکا و هم‌پیمانانش مقابله با تروریسم را دستاویزی برای آغاز جنگ‌ها در کشورها و چپاول منابع آن قرار داده‌اند.

میخائیل بوگدانوف، معاون وزیر خارجه روسیه هم در این کنفرانس بر ضرورت آزادسازی ادلب و همه مناطق سوریه از کنترل تروریسم تاکید کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.