صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / جذب سرمایه‌گذاری خراسانی‌های خارج از کشور

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد:

جذب سرمایه‌گذاری خراسانی‌های خارج از کشور

استاندار خراسان رضوی گفت: باید راه‌اندازی شبکه گسترده ایرانیان و خراسانی‌های مقیم خارج از کشور در راستای جلب و جذب سرمایه گذاری در اولویت قرار دهیم.

 

به گزارش کسب و کار نیوز، علیرضا رزم‌حسینی امروز در جلسه کارگروه سیاست‌‌گذاری و رفع موانع سرمایه‌گذاری استان در استانداری خراسان رضوی، اظهار کرد: امروزه در شرایط ویژه اقتصادی به سر می‌بریم و در جنگ نابرابر اقتصادی قرار داریم، اکنون روش‌های رایج استانداردهای جهانی برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی در کشور مطابقت ندارد.

وی ادامه داد: باید همواره در جذب سرمایه‌گذاری به دنبال روش‌های جدید با بازدهی و کارآمدی بالا باشیم و باید برای جذب سرمایه‌گذاری از ایرانیان و یا خراسانی‌های معتبر در سطح بین‌المللی و داخلی بهره گرفت.

استاندار خراسان رضوی با مخاطب قرار دادن مرکز جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان، تصریح کرد: باید لیستی از خراسانی‌های فعال خارج از کشور در زمینه سرمایه‌گذاری تهیه کنید و با این افراد ارتباط برقرار کنید تا شبکه گسترده‌ای از ایرانیان مقیم خارج از کشور که دارای اعتبار بین‌المللی هستند، ایجاد شود.

رزم حسینی تاکید کرد: با شناسایی این افراد می‌توانیم به خوبی سرمایه‌گذاران خارجی را در حوزه‌های مختلف شناسایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌ها و فشارهای اقتصادی که وجود دارد باید به سمتی برویم که سرمایه‌‌گذاران خارجی را با افراد مورد اطمینان خود در خارج از کشور وارد بازار سرمایه‌گذاری کنیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه اینکه دست روی دست بگذاریم تا یک فردی برای سرمایه‌گذاری به سراغ ما بیاید، امری اشتباه است، گفت: باید در راستای جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی از همه توان خود بهره بگیریم.

رزم حسینی با اشاره ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استانی، تاکید کرد: باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اختیار سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قرار گیرد و مراحل اداری آن از طریق پنجره واحد دنبال شود.

وی اضافه کرد: باید همواره تلاش کنیم که موانع و مشکلات را بر سر راه سرمایه‌گذار داخلی رفع کنیم، سپس در نهایت در صدد رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران خارجی باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.