صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / عناوین طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری سازمان فناوری پردیس منتشر شد
عناوین طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری سازمان فناوری پردیس منتشر شد

عناوین طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری سازمان فناوری پردیس منتشر شد

مرحله سوم عناوین طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری با هدف کمک به تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه شرکت‌های عضو سازمان فناوری پردیس معاونت علمی و کمک به تولید کالای داخلی توسط مرکز تجاری‌سازی منتشر شد؛ در این مرحله 6 طرح در حوزه‌های نانوشیمی، فناوری اطلاعات، مکانیک، مخابرات، مکانیک و الکترونیک ارایه شده است.

مرحله سوم عناوین طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری با هدف کمک به تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه شرکت‌های عضو سازمان فناوری پردیس معاونت علمی و کمک به تولید کالای داخلی توسط مرکز تجاری‌سازی منتشر شد؛ در این مرحله ۶ طرح در حوزه‌های نانوشیمی، فناوری اطلاعات، مکانیک، مخابرات، مکانیک و الکترونیک ارایه شده است.
مرحله سوم عناوین طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری با هدف کمک به تجاری‌سازی طرح‌های فناورانه شرکت‌های عضو سازمان فناوری پردیس معاونت علمی و کمک به تولید کالای داخلی توسط مرکز تجاری‌سازی منتشر شد.
در فرآینده مرحله سوم عناوین طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری اطلاعات اولیه هر پروژه به همراه میزان مبلغ ریالی موردنیاز برای سرمایه‌گذاری مشخص شده است.
در این مرحله ۶ طرح در حوزه‌های نانوشیمی، فناوری اطلاعات، مکانیک، مخابرات، مکانیک و الکترونیک ارایه شده است. سرمایه مورد نیاز این طرح  از ۳ و نیم میلیارد ریال تا ۹۰ میلیارد ریال است.
نانوافزودنی سوخت دیزل: یکی از شرکت‌های سازمان فناوری پردیس معاونت علمی با بهره‌گیری از متخصصان و مطالعه در مرزهای دانش ساخت نانوکاتالیست ها، دست به تولید نانوافزودنی سوخت دیزل کرده است. این نانو افزودنی که با نام تجاری IFA133 به بازار عرضه می‌شود موجب کاهش ۷ تا ۱۸ درصدی مصرف سوخت و کاهش آلاینده‌هایی مانند ذرات معلق تا ۳۸ درصد خواهد شد. این محصول پیشرفته به راحتی و به نسبت ۱ به هزار با سوخت مخلوط شده و اثرات منحصربه‌فردی بر کیفیت احتراق می‌گذارد. تاثیرات این محصول در کاهش انتشار آلاینده و مصرف سوخت در شرایط کنونی راهگشای بسیاری از مسائل انرژی و محیط‌زیست خواهد بود.
بازی و اپلیکیشن: این شرکت با اتکا به توانمندی خود و همکاری استودیوهای بازی‌سازی بین‌المللی، اقدام به تولید و انتشار بازی‌های متناسب با فرهنگ ایرانی از جمله محصولات این شرکت عبارت‌اند از کلش آف زامبی، رویای تاج‌وتخت، نبرد تانک‌ها، جواهرات مزرعه، مارکوپولو، ماشین باز، شوتبال کرده است. هم اکنون با تولید و انتشار بازی‌ها و اپلیکیشن های مختلف، این شرکت توانسته است به بازار قابل‌توجهی در این صنعت دست یابد. سابقه فعالیت و فروش محصولات این شرکت به چندین سال باز می‌گردد که فروش خوبی را در سوابق خود به ثبت رسانده است.

کاتالیست نفتا ریفرمینگ: واحدهای ریفرمینگ نفتا به‌عنوان مهم‌ترین بخش پالایشگاه‌ها بیشترین سهم از تولید بنزین در کشور را عهده‌دار است. همین امر موجب شد تا این واحدها به بخشی راهبردی برای پالایشگاه‌ها و کشور تبدیل شود. یکی از شرکت‌های پارک فناوری پردیس معاونت علمی با شناخت دقیق از فضای توسعه فناوری  کاتالیست ها و بهره‌گیری از متخصصان نانو فناوری طی یک سال اخیر به توانمندی‌های قابل ملاحظه‌ای در تولید کاتالیست نفتا ریفرمینگ دست‌یافته است.  کاتالیست های تولیدی این شرکت با بهره‌گیری از دانش روز و آخرین نسل از روش‌های ساخت کاتالیست با به‌کارگیری نانوفناوری تولید می‌شود.
اسپلیترهای نوری: اسپلیترهای نوری تنها ساختارهایی هستند که تماما توسط فیبر نوری پیاده‌سازی می‌شود. اسپلیترمسئولیت جداکردن سیگنال‌های خط تلفن را بر عهده دارد. جدا کردن تلفن اصلی به یک سیگنال تلفن و یک سیگنال اینترنتی از جمله وظایف اسپلیتر است. در این فناوری پیشروی فیبرهای نوری به سمت منازل مشترکین در شبکه دسترسی اتفاق می‌افتد. ارتباط پهنای باند فیبر به خانه توسط اسپلیترهای نوری از جمله طرح‌های تولیدی و تحقیقاتی شرکت عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی است. این فناوری توان انتقال انبوهی از اطلاعات به شکل کارآمدتری از قبیل تلفن، ویدیو، داده و غیره را در مقایسه با شیوه سنتی کابل‌های مسی با قیمتی تقریبا مساوی دارا است.
فین توپ: فین توپ اکسترود، لوله‌های پرده‌داری است که سیال خنک شونده از داخل آن عبور می‌کند. پره‌های به‌کاررفته شده به خاطر آن است که سطح انتقال حرارت به هوا افزایش پیدا کند. این سطح ۲۰ تا ۳۰ برابر سطح لوله است. صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، تاسیسات، گلخانه و مصارف سرمایش و گرمایش است.
انواع دستگاه‌های وندینگ: این محصول بدون نیاز به فروشنده و با اشتغال کمترین فضای ممکن به فروش کالا می‌پردازد. وندینگ ماشین ویترینی قادر به ارائه محصولاتی از قبیل غذای گرم، غذای سرد، تنقلات، قوطی‌های نوشیدنی، تتراپک ها، روزنامه و کتاب است. در این دستگاه دسترسی جداگانه به سیستم‌های پرداخت و هیئت الکترونیک تضمین می‌کند که درجه حرارت مناسب برای میان وعده ۱۵-۲۰ درجه سانتی‌گراد و قوطی‌ها و بطری‌های ۴ تا ۱۰ سانتی گراد است.
سرمایه‌داران می‌توانند برای کسب اطلاعات کامل طرح یا برگزاری جلسه بررسی طرح با شماره ۷۶۲۵۰۲۵۰ داخلی ۴۳۳۸ تماس حاصل کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.