صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / رعدی: اصولی کار می‌کنم نه دیمی
رعدی: اصولی کار می‌کنم نه دیمی

رعدی: اصولی کار می‌کنم نه دیمی

مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان در واکنش به انتقاد برخی افراد که او را فردی آکادمیک می‌دانند نه سرمربی باتجربه گفت: آنها افراد مریضی هستند که شروع به حرافی و کوبیدن یک گروه می‌کنند.

علی رعدی

علی رعدی مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان در گفت‌وگو با ایسنا در مورد انتخاب شدنش برای هدایت تیم ملی بانوان بیان کرد: قبلاً در کشورهای مختلف با تیم‌های ملی بانوان کار کردم. کارم مربیگری، تدریس و سروکله زدن با آدم‌ها در راه مثبت است. اینجا هم هرکسی با تفکراتی که دارم هماهنگ و شرایطش را داشته باشد، ادامه می‌دهد. در غیر این صورت مؤدبانه به او می‌گوییم به در ما نمی‌خوری و دنبال فرد جدیدی می‌گردیم.

او در ادامه افزود: در فوتسال مشکلات عمومی است و زن و مرد ندارد. سعی داریم به هم کمک کنیم. رسانه‌ها هم به عنوان یار ششم تیم ملی می‌توانند بهترین کمک را به ما بکنند. تلاشم این است تا مدتی که به عنوان مدیر فنی تیم فعالیت می‌کنم با کمک دیگر مربیان بهترین نوع تمرینات را فراهم کنیم. فقط در بخش فنی مسئولیت دارم و مسائل اقتصادی و غیر اقتصادی به من ربطی ندارد.

رعدی با بیان اینکه هنوز کتباً حکمی برای هدایت تیم ملی به او داده نشده گفت: برای هدایت فنی تیم با من صحبت کردند و تأیید شده است اما هنوز ابلاغی نگرفتم که روی آن مانور بدهم. گاهی رسانه‌تان به شما می‌گوید به عنوان خبرنگارمان به بازی‌های جهانی بروید اما تا زمانی که به شما بلیت ندهند نمی‌توانید مدعی باشید. اکنون شرایط برای من هم اینگونه است.

او در ادامه افزود: هنوز رسماً کارم را شروع نکردم. اما به محض اینکه برنامه‌هایمان را شروع کردیم از شما خواهش می‌کنیم برای مشاهده کارمان به تمرین تیم بیاید. شما به عنوان یار ششم تیم به ما کمک کنید و برنامه‌هایمان را از نزدیک ببینید. اگر انتقادی هست ابتدا به خودمان بگویید و سپس از طریق رسانه‌هایتان دنبال کنید. مربیگری یعنی همین.

مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان در مورد شروع اردوهای تیم ملی گفت: فردا یا پس فردا برای آشنایی با مربیان تیم جلسه‌ای برگزار می‌کنیم. اما تا سوم اسفند که مسابقات پلی‌آف تمام نشده است، نمی‌توانیم اردو داشته باشیم. چون اگر بازیکنان را از اردوی تیمی شأن بیرون بیاوریم به تیم‌هایشان ضربه می‌زنیم.

او با بیان اینکه سعی می‌کنیم راه مربیان قلبی تیم و زحماتی که کشیدند را با فشار و کار بیشتر ادامه بدهیم، افزود: باید مثبت کار و فکر کرد. اگر بنشینیم و دستمان را زیر چانه‌مان بگذاریم که فلان چیز کم یا زیاد است، کار پیش نمی‌رود. به ما زمان بیشتری بدهید و سپس انتقاد کنید.

رعدی در پاسخ به این سوال که نظرتان در مورد انتقاداتی مبنی بر اینکه بیشتر سابقه آکادمیک دارید تا سرمربیگری چیست؟ گفت: یا از کار من بی‌اطلاع هستند و یا می‌خواهند از همین شروع کار سنگ اندازی کنند. ۴۰ سال کار مربیگری انجام دادم. مربی دیمی نیستم و کار را اصولی پیش می‌برم. اینگونه نیست که بگویم هر چه پیش آید خوش آید. در این مورد باید بگویم که سه مساله مدرس _ مربی، مربی و مدرس داریم که از هم جدا هستند. آکادمیک هستم اما کارم مربیگری است.

مدیر فنی تیم ملی فوتبال بانوان در این مورد ادامه داد: سابقه هدایت تیم ملی فوتسال ایران، تیم ناشنوایان، تیم هفت نفره، تیم ملی بانوان و مردان میانمار و تیم مردان عراق را دارم، پس چگونه این حرف‌ها را می‌زنند. این افراد مریض هستند که چون گروه خودشان بیرون مانده شروع به حرافی و کوبیدن گروه دیگر می‌کنند. اگر شما هم به فکر تیم ملی هستید، دنبال این مسائل نروید. من هم اهمیتی به چنین موضوعاتی نمی‌دهم. تلاش‌مان را می‌کنیم تا کیفیت کار را بالا ببریم چون در این صورت نتیجه حاصل می‌شود. اینجا کار شخصی نیست. نماینده مجموعه بزرگ بانوان هستیم و می‌خواهیم حداکثر استفاده را به این مجموعه برسانیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.