چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / تکرار اتهامات بی‌اساس آمریکا توسط برایان هوک به جبران ناکامی نشست ورشو
تکرار اتهامات بی‌اساس آمریکا توسط برایان هوک به جبران ناکامی نشست ورشو

تکرار اتهامات بی‌اساس آمریکا توسط برایان هوک به جبران ناکامی نشست ورشو

مسئول گروه اقدام ایران در پی ناکامی آمریکا در نشست ورشو، ادعاهایی بی اساس درباره ایران را دستاویزی قرار داد تا سیاست‌های یک‌جانبه و شکست‌خورده آمریکا در منطقه و به خصوص در برابر ایران را توجیه کند.

برایان هوک

به گزارش کسب و کار نیوز، نشست ضد ایرانی ورشو بدون هیچ دستاورد مشخصی روز پنج‌شنبه پایان پذیرفت. در این نشست که بسیاری از مقامات اروپایی با ظاهر شدن در سطحی پایین‌تر از وزیر امور خارجه در آن، مخالفت و بی‌میلی خود به مواضع و اهداف آن را نشان داده‌بودند، وزیر امور خارجه و معاون رئیس جمهور آمریکا با تکرار ادعاهایی خصمانه علیه ایران، سیاست‌های کارشکنانه خود علیه ایران و منطقه را تصریح کردند.

محمد جواد ظریف با اشاره به اتفاق‌های اخیر از جمله حمله تروریستی در ایران، دیدار سران سه کشور ایران، روسیه و ترکیه و کنفرانس ورشو گفت: آمریکا با سیاست‌ها و انتخاب‌های غلط باعث شده است تا “دونالد ترامپ” اعلام کند هفت تریلیون دلار در منطقه خاورمیانه هزینه کردیم و به جایی نرسیدیم.

وی گفت: احساس می‌کنم اگر غربی‌ها به ویژه آمریکا هر چه سریع‌تر اشتباهات ۴۰ سال اخیر خود را درک کنند، زندگی را برای خودشان و منطقه راحت‌تر می‌کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.