صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / تبریز میزبان مرحله پلی‌آف لیگ‌برتر والیبال

تبریز میزبان مرحله پلی‌آف لیگ‌برتر والیبال

سازمان لیگ فدراسیون والیبال تبریز را به عنوان میزبان مرحله پلی‌آف لیگ‌برتر انتخاب کرد.

هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال (پیکان تهران-خاتم اردکان)

به گزارش کسب و کار نیوز، منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ درباره برگزاری مرحله پلی‌آف و جلسه با تیم‌های برتر، گفت: پنجم اسفند از ۸ سرمربی دعوت خواهیم کرد تا درباره مرحله بعدی برنامه‌ریزی کنیم. مسابقات قطعاً در تبریز خواهد بود و زمان‌بندی آن با حضور تیم‌ها مشخص می‌شود. ۴ تیم برتر در تبریز حاضر خواهند شد و دیدار رده بندی تک بازی خواهد بود و فینال با سه مسابقه انجام می‌شود.

پور حسن در بخش بعدی صحبت‌های خود درباره تیم‌های سقوط کننده، بیان کرد: سه تیم از لیگ برتر سقوط خواهند کرد که تیم‌های شهرداری ارومیه، عقاب نهاجا و دورنا ارومیه این سه تیم هستند. به این ترتیب لیگ ۱۰ تیمی می‌شود و با حضور دو تیم از لیگ یک، لیگ ۱۲ تیمی خواهد شد.

سرپرست سازمان لیگ در پایان درباره مسابقات لیگ دسته یک افزود: تکلیف ۴ تیم برتر، ۹ اسفند ماه مشخص می‌شود و اگر به بازی سوم برسد، ۱۳ اسفند بازی سوم برگزار می‌شود و دو تیم به لیگ برتر صعود می‌کند. اگر به بازی سوم نرسد، ما به ۴ تیم برتر پیشنهاد می‌کنیم که روز ۱۴ اسفند، مسابقه فینال و رده بندی را برگزار کنیم و اگر به بازی سوم رسیدیم، بازی فینال و رده بندی در تهران روز ۲۰ اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.