صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / چگونگی گسترش بازار صنایع دستی ایران در ژاپن بررسی شد
چگونگی گسترش بازار صنایع دستی ایران در ژاپن بررسی شد

در جریان بازدید سفیر کشورمان در توکیو از نمایشگاه گیفت شو

چگونگی گسترش بازار صنایع دستی ایران در ژاپن بررسی شد

هشتاد و هفتمین نمایشگاه بین المللی گیفت شو ژاپن با حضور بیش از ۲۲۲۶ شرکت و تولید کننده از ۴۴ کشور در محل نمایشگاه‌های بین المللی بیگ سایت توکیو آغاز به کار کرد.

صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی

به گزارش کسب و کار نیوز، این نمایشگاه همه ساله در دو نوبت میزبان تولید کنندگان، صادرکنندگان و تجار فعال در زمینه انواع کالاهای هنری، لوازم منزل و بهداشتی است.
هنرمندان ایرانی با حمایت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی حضور چشم گیری در این نمایشگاه داشتند.
ایران با ۶ غرفه و با حضور هنرمندانی از استان‌های تهران، مازندران، اصفهان، خوزستان و گلستان آثار نفیسی از هنر گلیم، خاتم، میناکاری و قلم زنی را به نمایش گذاشتند.
سفیر کشورمان با حضور در محل گیفت شو که با استقبال گرم آقای Shunya Kon مدیر کل نمایشگاه بیگ سایت همراه بود و جمعی از ایرانیان مقیم در ژاپن نیز برای بازدید از این نمایشگاه حضور داشتند، از غرفه‌های هنرمندان ایرانی بازدید کرد.
در این بازدید چگونگی گسترش بازار صنایع دستی ایران در ژاپن، چالش‌ها، موانع و ظرفیت‌های موجود با حضور هنرمندان و فعالین اقتصادی ایرانی مقیم ژاپن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رییس سازمان انرژی اتمی: گروسی اگر می‌خواهد می‌تواند به ایران بیاید اما نمی‌توانیم بپذیریم بیایند بگویند ایران «سایت اعلام نشده» دارد / جایی که گاوداری است و در آن آهن قراضه می‌فروشند، چطور می‌تواند سایت هسته‌ای باشد؟

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از انتخاب، محمد اسلامی با تاکید بر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.