صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / توصیه سفارت ایران در عمان به تجار و سرمایه‌گذاران ایرانی
توصیه سفارت ایران در عمان به تجار و سرمایه‌گذاران ایرانی

توصیه سفارت ایران در عمان به تجار و سرمایه‌گذاران ایرانی

سفارت ایران در عمان به تجار و بازرگانان ایرانی توصیه کرد که قبل از هر گونه اقدام به خصوص در رابطه با نقل و انتقال مالی و مشاوره کسب و کار، با جهات رسمی ذیربط از جمله سفارت جمهوری اسلامی ایران در سلطنت عمان مشورت کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا ، در متن این اطلاعیه آمده است: « به هموطنان گرامی که علاقه‌مند به سفر و فعالیت اقتصادی اعم از تجارت و یا سرمایه گذاری در سلطنت عمان هستند، توصیه می‌شود قبل از هر گونه اقدام به خصوص در رابطه با نقل و انتقال مالی و مشاوره کسب و کار، با جهات رسمی ذیربط از جمله سفارت جمهوری اسلامی ایران در سلطنت عمان مشورت نمایند.

بدون ‌تردید وعده‌های برخی اشخاص‌ غیر مسئول و متفرقه و یا اطلاعات پراکنده‌ی برخی مؤسسات غیررسمی و یا توصیه‌های کلی و نادرست برخی کانال‌های تلگرامی و یا اینستاگرامی که به دنبال تبلیغات و کسب درآمد بوده و صرفا به منافع خود می‌اندیشند، منبع مطمئن و مسیر قابل اتکائی برای شروع فعالیت اقتصادی و اخذ خدمات مالی یا کنسولی نمی‌باشند.

در این راستا، یک بار دیگر ضمن تأکید بر آمادگی بخش‌های ذیربط این سفارت برای ارائه مشورت‌های لازم به کلیه متقاضیان، شماره تلفن و نشانی کانال‌های اطلاع رسانی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سلطنت عمان، بشرح ذیل اعلام می‌گردد:

نشانی وب سایت:
‌‏https://oman.mfa.gov.ir
‌شماره واتساپ سفارت جهت ارسال پیام:
۰۰۹۶۸-۹۸۲۲۳۹۴۱شماره تماس سفارت:
۰۰۹۶۸-۲۴۶۹۶۹۴۴
۰۰۹۶۸-۲۴۶۹۶۹۴۷

همچنین مطالعه کنید:

کنعانی: دولت عراق مانع فعالیت گروه‌های تروریستی و تجزیه‌طلب شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا ، ناصر کنعانی در ابتدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.