صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / سرمربی بسکتبال بانوان هیرو: نامی‌نو با همه وجودش بازی کرد/ تلاش می‌کنیم قهرمان شویم
سرمربی بسکتبال بانوان هیرو: نامی‌نو با همه وجودش بازی کرد/ تلاش می‌کنیم قهرمان شویم

سرمربی بسکتبال بانوان هیرو: نامی‌نو با همه وجودش بازی کرد/ تلاش می‌کنیم قهرمان شویم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان هیرو می‌گوید از عملکرد بازیکنانش در دیدار با نامی‌نو راضی است.

هفته‌ی ششم لیگ بسکتبال بانوان

به گزارش کسب و کار نیوز در مورد بازی با نامی‌نو بیان کرد: بازی خیلی سختی بود چون در اصفهان برگزار شد و تماشاگران زیادی استقبال کرده بودند. هر دو تیم خیلی تلاش کردند چون در مرحله مهمی هستیم و باید از موقعیت‌ها نتیجه بگیریم. با توجه به آنالیزی که از نامی‌نو انجام داده بودم فکر می‌کردم شاید برابر این تیم قدرتمندتر ظاهر شویم اما آنها همه وجودشان را گذاشتند و بازی خوبی ارائه دادند.

او در ادامه افزود: بازیکنان من هم بازی خیلی خوبی از خود نشان دادند اما جو بازی‌ها و استرس اول و دومی خیلی مهم است و بازی را سخت می‌کند. همه این موارد تأثیر گذار بود تا بازی سختی داشته باشیم اما از بازیکنانم راضی هستم. تلاش خود را کردند و توانستند با وجود جو سالن بازی خوبی ارائه کنند.

سرمربی تیم هیرو در مورد بازی دور برگشت نیمه نهایی گفت: نمی‌توان خیلی زود پیش بینی کرد و نظر صد درصد داد اما فکر می‌کنم چون بازی برگشت در تهران است روان‌تر و بهتر کار کنیم.

عباسی با بیان اینکه “تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به فینال برسیم و قهرمان شویم، ” افزود: هیچ چیز غیر ممکن نیست. همه تلاش می‌کنند که به نتیجه دلخواه خود برسند. امسال تیم‌ها خیلی سخت و یک‌دست هستند. مهره‌های خوب در تیم‌های مختلف پخش شدند و سطح بازی‌ها بالاست به همین دلیل نمی‌توانم بگویم این اتفاق می‌افتد اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که قهرمان شویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.