صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / پیمان اکبری: انگیزه لازم برای بازی مقابل شهروند را نداشتیم
پیمان اکبری: انگیزه لازم برای بازی مقابل شهروند را نداشتیم

پیمان اکبری: انگیزه لازم برای بازی مقابل شهروند را نداشتیم

سرمربی تیم والیبال سایپا معتقد است که بخاطر شرایط تیم شهروند، بازیکنانش انگیزه لازم برای بازی را نداشته‌اند.

پیمان اکبری

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم والیبال سایپا توانست در هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر والیبال با پیروزی مقابل شهروند اراک صعودش به مرحله پلی‌آف را قطعی کند که پیمان اکبری سرمربی این تیم در مورد پیروزی تیمش توضیح داد: بازی می‌توانست راحت‌تر باشد ولی شاید بازیکنانم طرز فکر و انگیزه لازم برای بازی مقابل این تیم را نداشتند چون شرایط به گونه‌ای بود که شاید تیم شهروند برای این دیدار بیاید یا نیاید. بازی برای حریف ما مهم نبود و این مسئله کار را سخت می‌کرد.

او ادامه داد: همچنین برد و باخت در این دیدار برای تیم اراک اهمیت نداشت و آمده بودند که تنها از بازی مقابل سایپا لذت ببرند. همین مسائل انگیزه حریف را بالاتر برده و حساسیت بازی برای صعود به مرحله پلی‌آف لیگ نیز روی بازیکنانم تأثیر گذاشته بود. با این حال خوشحالم که به برتری رسیده و در پلی‌آف هستیم.

اکبری در پایان گفت: همه تلاش خود را مقابل شهروند انجام دادیم و شاگردان آقای خداوردی هم تیم خوبی هستند. والیبال را خوب بازی می‌کنند و حتی در بازی رفت به این تیم باختیم. با وجود همه این‌ها تمرکز ما از این به بعد روی مرحله پلی‌آف است تا بهترین نتیجه برای سایپا ثبت شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.